minni`79 og gogutten Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg har en skjønn liten tass som nesten ikke vil gjøre noe anna enn å gå og stå for tiden. Han hater å være på gulvet for der kommer han seg ikke framover og blir bare superfrustrert. Hvis vi tar han opp og går med han er han så glad og ler masse. Men vi kan jo ikke gå rundt å gå med han hele dagen heller og da tenker jeg at han aldri kommer til å lære seg å krabbe.. Noen med erfaringer eller råd?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 joda,det går seg til.Blir bare arbeid for dere,gøy for han hehe.Di kan ikke få det di vil heeeele tiden.Dem har gått av og vite at alt kan man bare ikke få når man ber om det:) Håld på så lenge dere årker.Og krype osv klarer dem etter kvert.
~\/ero~ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Slik har vi det også.. Lillegutt blir 8mnd imårra og drivet sånn 1mnd. Han klarer ikke og krabbe/krype fremover, og elsker og komme opp og gå. Vi lar han sitte og leke ei stund, om han surver så lar vi han bare gjøre det. Så tar vi og går rundt med han når han har sittet ei stund. Nå som vi har begynt og la han sitte der selv om han surver litt så har han lært seg til og leke ei lita stund før vi tar han. Men har noen perioder hvor han nekter helt. Da tar vi han heller på armen/fange litt først. Har ikke så mye erfaring eller råd. Det er slik vi gjør det, og det funker sånn passelig greit
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hei,har skolegamle unger og en baby!!!! alt vil gå bra.Noen er tregere enn andre.Jeg slapp meg ikke før jeg var 2 år med og gå alene uten støtte.Noen begynner og prate seint.Min søster krøp ikke i begynnelsen.Hun håpppet bortover med rumpen,hehe.Mine unger var ulike der.Du skal kose deg og ikke tenke for mye på det nå Er klart at viss det er noe unger liker så vil dem gjøre det hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå