Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini begynte å bli snørrete ved sengetid i går. Har vært mye våken pga tett nese i natt, og han hadde nok litt feber på et tidspunkt. I dag er han i fin form, litt snørrete og sliten etter natta bare. Han har 2 tenner fra før, som han ikke hadde noen reaksjon på, men kan det være tenner som er på tur nå? Hadde det vært forkjølelse, så hadde han sikkert vært i dårligere form i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...glemte å skrive om utslettene da.... Når vi sto opp i dag hadde han 3 røde prikker rundt munnen også. Er det utslett etter snørr og smokk kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...