Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha p-piller eller minipiller, da trubbel blir et monster med ekstra hormoner innabords. :P

Hva kan jeg bruke da? Spiral?

Urk

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

Kjenner ei som bruker p-ringer, de skiftes hver syklus og fungerer visst lokalt=) Hun ble mer stabil i hvert fall

Skrevet

Jeg har satt inn spiral(kobber), og er veldig fornøyd med det. Mye mer enn med p-piller ihvertfall, som ikke harn oen effekt på meg!!!

Skrevet

Har prøvd p-ring, det var bare ekkelt.

Kjente den hele tiden.

Ja, jeg er sær. Hehe

Skrevet

Kobberspiral er et alternativ. Pessar er visst bra. Kondom. Pearly om ny unge ikke er noen krise.

Skrevet

Ja, det kan den jo.

Men de koster litt da og forutsetter vel gjerne noenlunde regelmessig syklus.

Kan kjøpes brukt også.

Mange som skryter av pessar forresten også.

Skrevet

Tja, var ikke verre enn å føde ihvertfall, hehe..neida... Det gjorde vondt, men det var bare i noe sånt som 10 sekunder.. Verdt det for meg ihvertfall, som ikke har mulighet til å bli gravid i tide og utide... skulle gjerne men...

Skrevet

Jeg satt jo inn hormonspirak f.eks. og det kjente jeg ikke. :D Celeprøven var vondere...

Skrevet

Det var litt av noen priser, ja.

Særlig på babycomp, hjelpe meg.

Skrevet

Urk. Tror jeg står over det.

Må komme over fødselen først i alle fall.

Skrevet

Ja, men du kan kjøpe en pearly som er den minste til et par tusen brukt. Om man bruker de i mange år er det ikke så ille.

Men om du ikke har spes kraftige blødninger fra før er jo kobberspiral et godt alternativ da.

Skrevet

Neida, Pearly er overkommelig det. :)

Spiral hadde vært et alternativ om jeg ikke har fått total legeskrekk etter forrige fødsel..

Skrevet

Men det er jo ikke vondt for alle, kjære deg.

Det var ca -10 vondt i forhold til fødsel for meg. :) Ikke hør på skrekkhistoriene.

Skrevet

Overlever nok smerten, det er bare tanken på å sette seg i en gynekologstol som plager meg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...