Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i dag med murringer i ryggen... Trodde det var fordi jeg ikke fikk vært på toalettet i går, men det stemmer nok ikke. Andre som har murringer? Har alle andre symptomer itakt, og ikke antydning til noen blødning. Kan ikke kalle det smerter heller, mer murringer. Er nok litt psykisk dette og tenker jeg, siden ble SA sist da jeg var ca like langt som nå. Er 7+1. Trøster meg med at det er liten statistisk sannsynlighet for at akkurat jeg skal få SA to ganger på råd, men er jo mester i å bekymra meg og har en overaktiv fantasi. Har stort sett hele tiden hatt følelsen av at det kommer til å gå bra denne gangen, men en liten djevel kommer sigende innimellom.

Hadde vært strålende med noen beroligende ord...

Og til alle dere som syns det er for mye fokus på bekymringer her inne- Beklager, men jeg har SA altfor friskt i minnet, og derfor blir det litt ekstra bekymringer. Er overlykkelig for at vi fikk en liten spire så raskt igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Eg er 7 +2 og har og masse murringer i ryggen og litt småverk framme,kjennes som litt svake mens smerter. Eg trøster meg med at dette er heilt normalt og nok berre livmora som vokser, så eg trur og du berre må slå deg til ro med det.

Det er 13 år siden sist eg var gravid, men syns så smått eg kan huske at eg hadde det slik då og, og då fødte eg ein sunn og frisk gut. Forstår at du er bekymra, men du må prøve å fokusere positivt og tenke at denne gangen vil det nok heilt sikkert gå bra.

Er litt småbekymra sjøl, men har tenkt at om eg skal gå slik i fire, fem veker til og kjenne etter symptomer på at noko er gale, så vil det tilte for meg.. prøv å ikkje tenk for mykje på at du er gravid og lev dagene som normalt, med gåturer og andre aktiviteter så vil det nok bli enklere å skyve vekk bekymringene.

Lykke til videre:-)

Skrevet

Takk skal du ha. Fornuften min sier at det er helt normalt, men så var det disse følelsene da vet ut... Bare jeg kommer meg gjennom de neste dagene nå, så har jeg kommet lengre enn sist :). Termin sist i november du da? Lykke til til oss begge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...