¤mamma¤ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Øm i korsryggen Trøtt!!!! Hodepine Forstoppet Tykkere utflod Ekstremt oppblåst i magen!
bomsa Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 ingen helt til jeg testa positivt....da kjente jeg etter og hadde litt ømme pupper og mensmurringer..
sol2002 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 det første tegnet jeg fikk da jeg gikk gravid med jenta vår var at brystvortene ble ekstremt ømme, og vortene var stein harde 90 % av døgnet, måtte ha bomullspads på de nesten hele tiden,
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 hører ikke til her inne men titta innom og vil bare si at jeg merket faktisk ikke at jeg var gravid før det var gått ca 12mnd.I følge legene ble jeg gravid mellom 10-12aug 07,men jeg fikk mensen som ventet den 15 aug og blødde ei uke som vanlig mens.Så når mensen ikke kom til den 17sept tok jeg en test og jammen var jeg gravid.Så det går ann damer.Masse lykke til.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ømme pupper men ikke mer enn det jeg pleier å få rundt ikm. Fryser mer enn vanlig. Har vært gravid 3 ganger, frøset og puppevondt alle tre! Har bolle i ovnen nå..jippi! lykke til!
kei80 Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 oppblåst mage Veldig lysten hissig ømme bryster(med synlige blodårer) mørkere aeola store bryster!! Sov utrolig godt om natten lukt fra underliv mye utflod feber varm
prøvelise Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 VELDIG lysten, bilsyk (men ikke kvalm idet hele tatt ellers), tok fort til tårer når jeg så film etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå