Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Tenkte å kjøpe til mine snart,litt klumpete og sykle rundt i cherrox i 8 varmegrader hehe
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 mini her på 15 mnd har fortsatt ecco vinterskoa på seg når vi er ute.. for det er så bløtt og klinete her på østlandet.. så da gjør de susen;) Men skal ut å handle sko til tirsdag.. både ecco vårsko og sommersandaler
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jepp, vi har så smått startet med noen viking goretex joggesko. Virker bra foreløpig iallefall :-) At så små ben kunne lukte så vondt etter en dag i bhg med bruk av goretex vintersko ante jeg ikke, så her kjøpte vi joggesko for halvannen uke siden.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 vi bor i Trondheim og det er rene vårværet her og tørt og fint så jeg tror jeg må på shopping snart ja:))
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 De bruker støvler/vintersko i barnehagen enda da fordi der er det ganske vått..
Gjest Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ja, her i Bergen har det vært mildt og tørt en stund, så eldstemann har brukt joggesko noen dager nå.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 huff da!!Skal aldri kjøpe goretex joggesko jeg da:(
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Vet ikke helt om jeg vil kalle det joggesko, er mer sånn type skatesko igrunn, guttene som har plukket ut selv, helt like såklart (skulle vært tvillinger da altså, hehe)!! Er ikke akkurat blitt vår her nede på østlandet enda, så de veksles fortsatt mellom, cherrox, vintersko og "skatesko"
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Det var i vinterskoene hun stinket, fordi det begynte å bli for varmt ute og da ble det stinkende småføtter :-) Problemet ble løst med goretex joggeskoene, de er vanntette og er helt supre nå i overgangsfasen! Blir nok vanlige joggesko til sommeren tenker jeg.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Når det er tørt, bruker hun joggesko. Noen rosa med glitter og blinkelys og pirater på, hurra. Ellers går det i cherrox og vinterstøvler
Elletuppa Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Nei, har kjøpt jogge sko, men det har snødd i natt så vi har mye snø igjen.... Heldig om vi kan ta fram jogge sko te 17 mai.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Hehe, nei alt for kaldt og vått. Cerrox funker fint minst en mnd til her.
Honningmelon Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Eldste bruker fortsatt cherrox (i bhg) eller Ecco vinterskoene. Og minsta bruker vintersko når vi er ute, og et par Nike vår/høstsko ellers. Men, på tirsdag skal vi ut å shoppe støvler og joggesko til begge to :-) I dag er det jo 10 varmegrader, så tror det er på tide.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 hm, joggesko.. er nok ihvertfall 1 mnd til vi trenger å tenke på slikt ennå. Nå skifter vi mellom vintersko og cherrox. Begynte såvidt å bruke cherrox i forige uke. Var på skuter tur i går.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 Her bruker han gortex enda.. Vinterstøvlene.. det snødde sist i går og det er vått og gjørmete ute.. *lengte etter varme* Men skal kjøpe et par joggesko og vårdress til han til uken.., våren og varmen kan da ikke være så langt unna!??! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå