Gå til innhold

Flere som venter mens om 2-5 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syklus helt på tur her så venter spent så neste runden kan begynne!!Det blit tyngre og tyngre hvor lengere syklusen blir,Nå som den har tippet 43 dager håper jeg at den er lik som sist(45 dager)for da er vle mens straks rundt hjørnet :)

Andre som venter spent??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har IKM på tirsdag eller onsdag. Venter i spenning her også. Har SÅ lyst til å teste, men må vel vente til torsdag for å se om tanta kommer først. Bruker å være veldig regelmessig...så jeg håper og krysser fingrene for at det klaffer denne måneden.

Skrevet

Hei Malla85 :)

Så spenndene! hvis du pleier å være regelmessig er det jo et godt tegn!!

Krysser alt for deg her :)

Må holde meg oppdatert!!

Lykke til!!

Skrevet

Hei jeg har IKM på tirsdag!! men føler at den tufsen TR er på vei, dette er min tredje pp med fertilitetsmonitoren, og går nå inn i min 9 pp totalt. men ser ikke ut som om den hjelper ;(.. tenkte meg til legen for utredning hvis spira ikke sitter iløpet av neste mnd..

Men jeg krysser alt jeg har for alle oss her inne;)..

Skrevet

Jeg har litt uregelmessige sykluser, men tror at IKM er på onsdag. Jeg har ikke noe særlig symptomer utenom humørsvinginger og litt ømme pupper hvis jeg kjenner veldig godt etter;) Har ikke store forhåpninger, men vi kan ha truffet el denne gangen...

Skrevet

Jeg venter mens om to dager. Håper det har festet seg en spire denne gangen.

Skrevet

sukk...

Da er jeg 14 dager over dato jeg hadde mens sist..Sliten.Hadde håpet at jeg fikk mesn idag så jeg kunne roe meg med en 45 dager syklus..men ikke noe mens her foreløpig..

Blir ikke dumt å komme til legne i morgen,vil ha henvisning til gyn!!

Åssen er det med jentene da?noe nytt?

Skrevet

Venter mens om 3-4 dager. Spennende... Kanskje det funker på 1. forsøk? Hvem vet...

Skrevet

spenndene!! Du har ingen symptomer nå?

Skrevet

Hei! :)

Jeg har ikm ca. til torsdag,men tror ikke det er noe der inne, dessverre. Har ingen god følelse, og heller ingen symtomer.. men blir spennende å følge med dere andre! :)

Skrevet

Jo! Det føles rett og slett g.r.a.v.i.d. For en uke siden var følelsen som før mensen(spenning i brystene, magen), men gradvis gikk det over. Jeg velger å tro, at kroppen etter hvert skjønner, at den er gravid. Ellers er det innbildningskraft som virker... Det kiler i magen :-))

Skrevet

jeg venter egentlig mensen om 2 dager.. meeen er gravid =) har tatt 2 tester som er positiv før mensen :) artig artig

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dette var moro!!Masse lykke til videre!!

kose deg med voksende mage!!

Skrevet

Sååå fint!! Grattis! Lykke til videre.

Hmm... Tør jeg å teste før fristen?...

Skrevet

hihi! synes du er flink som har holdt deg så lenge jeg :)

Skrevet

Hei. jeg har ikm på fredag eller lørdag :-) har ingen symtomer :-( men pleier å ha tunge og hovne bryst 1 uke før mens,å det har jeg ikke denne gangen. kanskje det er ett tegn? hmm.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei! Ventet mens igår, men har ikke dukka opp no tante enda! Testa negativt 2 dager før ikm, men etter som jeg skjønner her så trenger ikke det å bety noe... spennende!!

Skrevet

ikm i dag.. ingenting enda..

tok en test i går, greide ikke å vente ;) men den var negativ..

fant ikke eggløsning denne mnd med monitoren min, merklig det har aldri skjed før. så kanskje den kommer litt sent har ikke peil, dette har vært en rar mnd!!

Skrevet

Jeg har ikm i dag. Tok en test med morgenurin i dag , men den var irriterende nok negativ. Fant ikke noe i nærheten av et kryss uansett hvor mye jeg studerte testen...men mensen er ikke kommet enda så da klarer jeg ikke helt å gi opp, selv om jeg innerst inne tror at den er rett rundt hjørnet..

Skrevet

Venter TR onsdag eller torsdag.Starter prøvinga etter det hehe;)

Skrevet

dytter denne litt opp :-)

Skrevet

Jaaa.. jeg venter til søndagen.. men vil helst teste nå!:)

Tror dere det er for tidlig å teste i morgen da?

Skrevet

ikm 17 eller 18 her!kvalm, mageknip og løs mage

Skrevet

TR kom i dag.. blæææ sier jeg bare..

lykke til dere andre da:)

Skrevet

Hei:D jeg var kvalm, hadde løsmage også:D og jeg er gravid:D testet positivt i går:D lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...