kei80 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 syklus helt på tur her så venter spent så neste runden kan begynne!!Det blit tyngre og tyngre hvor lengere syklusen blir,Nå som den har tippet 43 dager håper jeg at den er lik som sist(45 dager)for da er vle mens straks rundt hjørnet Andre som venter spent??
malla85 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hei! Har IKM på tirsdag eller onsdag. Venter i spenning her også. Har SÅ lyst til å teste, men må vel vente til torsdag for å se om tanta kommer først. Bruker å være veldig regelmessig...så jeg håper og krysser fingrene for at det klaffer denne måneden.
kei80 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Hei Malla85 Så spenndene! hvis du pleier å være regelmessig er det jo et godt tegn!! Krysser alt for deg her Må holde meg oppdatert!! Lykke til!!
lona Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hei jeg har IKM på tirsdag!! men føler at den tufsen TR er på vei, dette er min tredje pp med fertilitetsmonitoren, og går nå inn i min 9 pp totalt. men ser ikke ut som om den hjelper ;(.. tenkte meg til legen for utredning hvis spira ikke sitter iløpet av neste mnd.. Men jeg krysser alt jeg har for alle oss her inne;)..
gleder.meg Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jeg har litt uregelmessige sykluser, men tror at IKM er på onsdag. Jeg har ikke noe særlig symptomer utenom humørsvinginger og litt ømme pupper hvis jeg kjenner veldig godt etter;) Har ikke store forhåpninger, men vi kan ha truffet el denne gangen...
desemberbaby<3 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg venter mens om to dager. Håper det har festet seg en spire denne gangen.
kei80 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 sukk... Da er jeg 14 dager over dato jeg hadde mens sist..Sliten.Hadde håpet at jeg fikk mesn idag så jeg kunne roe meg med en 45 dager syklus..men ikke noe mens her foreløpig.. Blir ikke dumt å komme til legne i morgen,vil ha henvisning til gyn!! Åssen er det med jentene da?noe nytt?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Venter mens om 3-4 dager. Spennende... Kanskje det funker på 1. forsøk? Hvem vet...
kei80 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 spenndene!! Du har ingen symptomer nå?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Hei! Jeg har ikm ca. til torsdag,men tror ikke det er noe der inne, dessverre. Har ingen god følelse, og heller ingen symtomer.. men blir spennende å følge med dere andre!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Jo! Det føles rett og slett g.r.a.v.i.d. For en uke siden var følelsen som før mensen(spenning i brystene, magen), men gradvis gikk det over. Jeg velger å tro, at kroppen etter hvert skjønner, at den er gravid. Ellers er det innbildningskraft som virker... Det kiler i magen :-))
annie85 Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 jeg venter egentlig mensen om 2 dager.. meeen er gravid =) har tatt 2 tester som er positiv før mensen artig artig
kei80 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. april 2008 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dette var moro!!Masse lykke til videre!! kose deg med voksende mage!!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Sååå fint!! Grattis! Lykke til videre. Hmm... Tør jeg å teste før fristen?...
kei80 Skrevet 15. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. april 2008 hihi! synes du er flink som har holdt deg så lenge jeg
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Hei. jeg har ikm på fredag eller lørdag :-) har ingen symtomer :-( men pleier å ha tunge og hovne bryst 1 uke før mens,å det har jeg ikke denne gangen. kanskje det er ett tegn? hmm. Lykke til alle sammen.
MammaMø85 Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Hei! Ventet mens igår, men har ikke dukka opp no tante enda! Testa negativt 2 dager før ikm, men etter som jeg skjønner her så trenger ikke det å bety noe... spennende!!
lona Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 ikm i dag.. ingenting enda.. tok en test i går, greide ikke å vente men den var negativ.. fant ikke eggløsning denne mnd med monitoren min, merklig det har aldri skjed før. så kanskje den kommer litt sent har ikke peil, dette har vært en rar mnd!!
*vil*ha*baby* Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 Jeg har ikm i dag. Tok en test med morgenurin i dag , men den var irriterende nok negativ. Fant ikke noe i nærheten av et kryss uansett hvor mye jeg studerte testen...men mensen er ikke kommet enda så da klarer jeg ikke helt å gi opp, selv om jeg innerst inne tror at den er rett rundt hjørnet..
hope<3<3 Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 Venter TR onsdag eller torsdag.Starter prøvinga etter det hehe;)
*spirekrok er Høygravid* Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 Jaaa.. jeg venter til søndagen.. men vil helst teste nå! Tror dere det er for tidlig å teste i morgen da?
Mamma 82 Skrevet 16. april 2008 #23 Skrevet 16. april 2008 ikm 17 eller 18 her!kvalm, mageknip og løs mage
lona Skrevet 17. april 2008 #24 Skrevet 17. april 2008 TR kom i dag.. blæææ sier jeg bare.. lykke til dere andre da:)
Isabella4444 Skrevet 17. april 2008 #25 Skrevet 17. april 2008 Hei:D jeg var kvalm, hadde løsmage også og jeg er gravid:D testet positivt i går:D lykke til:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå