FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hvordan går det etter fallet?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det går mykke bra. Trodde jeg hadde fått hjernerystelse, men var fin igjen dagen etter, så var nok bare en liten smell. Skal du til Therese i morra?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg drømte faktisk om deg i natt. Eller du var der ihvertfall. Vi var på hytta til pappa, og der skulle vi fange en gris. Det var mye springing. Travelt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Uff det hørtes slitsomt ut... Fikk vi tak i grisen? Jeg skal til therese ja:) Er skrollan frisk nok til at dere tar turen også? Lenge sia sist nå.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg tror det. Hun hadde oppimot 40 i feber i går, og var veldig slapp. Men virker pigg igjen i dag, ikke noe feber heller. Så vi satser på å komme i morra.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 Huff da stakkar:( Godt dere er bedre begge to. Håper bop har fått ei hjørnetann til i morgen for hun er så sutrete og den er rett før den stikker igjennom tannkjøttet nå. Draculaungen!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Hehe, tøffe bop med draculatann:) Hvor mange tenner har hu fått?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 hun har fått fem, snart seks. Fire nede og venstre hjørnetann oppe er ute. Hvor mange har din?
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2008 Det er en av de nede som bare er halv hos bop også, og den oppe skal nok et hakk lengre ut. Så søt hun må være med bare ei lita tann da. Er hun stolt? Lillebop holdt på å sprekke av stolthet da hun fikk sin første.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Nei. Hun vil ikke vise den frem. Er nesten en mnd. siden den kom, men ennå har jeg ikke greid å fange den på et bilde:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå