Gå til innhold

Svartens løk....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å finne mat på cafe og slikt som ikke inneholder løk, men klarer det som regel. Men i går ble vi bedt til et vennepar på kvelden til mat og sosialt samvær! Hun vet at jeg ikke kan få i meg løk (får så sykt vondt i magen, pluss at jeg klarer hverken smak eller lukt nå..) så trodde hun hadde laget "trygg" mat da jeg så at det var kun løk i den ene tingen hun serverte, så jeg spiste en del av resten. Helt mot slutten av måltidet forteller hun imidlertid at hovedretten var marinert i hvitløk i nesten et døgn, men at hun hadde kamuflert det med urter... Jeg kjente jo hvitløk, både smak og lukt, men trodde det var bare den ene tingen, for hovedretten var så sterk at jeg klarte ikke skille smaken fra noe. Men jeg kunne jo ikke akkurat løpe for å kaste det opp heller.. Og etter en halvtime sto magen ut som en ballong og det var utrolig smertefullt. Får intense luftsmerter av løk, og det var jo ikke bare litt her heller... Tuppa inni der reagerte også, ble veldig urolig og det gjorde jo alt mye vondere. Klarte såvidt å gå hjem (300 meter) og kom meg inn.. Ufattelig vondt i hele natt, og fri for mini-form. Så har en god del av lufta forlatt meg, men vondt enda ja!

 

Er bare så kjedelig... Sorry at det ble så langt her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes at det var dårlig gjort av hu derre venninna di jeg. Hvis det er slik at hun visste om at du ikke kan spise løk iallefall. Jeg hadde blitt sinna!

Skrevet

Ja ble plutselig ikke riktig for koselig for min del det hele...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...