trillelille Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Julia blir snart ett år, og svigermor lurte på om ikke vi skulle feire bursdagen hennes hos dem, komme og spise middag.. jeg sa nei, da skal vi ha selskap hjemme med hele familien, de er naturligvis også invitert... men i tillegg vil jeg at mine foreldre, søsken og besteforeldre skal komme... Nå spurte hun igjen, om ikke vi kunne ha det hos dem, så kunne alle komme dit... Aner ikke hvorfor hun absolutt vil ha det hos seg, har sagt jeg skal tenke på det... men har egentlig mest lyst til å ha det hjemme jeg! De bor to minutter unna oss, så er ikke akkurat noe problem med avstand og sånn..Men så vil jeg jo helst ikke lage noen konflikt heller... er jeg vanskelig? Hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det hadde vært helt greit for meg. Men om du vil ha det hjemme, så har du det hjemme da.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Du kan jo si at siden det er første bursdagen hennes,så vil du gjerne ha det hjemme hos dere selv:)og eventuelt foreslå at dere kunne ha kommet bort en annen dag (dagen før eller etter) og spist middag og feirA litt hos dem?
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde nok takket ja til det om det betød så mye for hun, hadde vel klart å se det positive i det (selvom jeg helst er hjemme selv), du slipper jo unna masse styr ;D Syns ikke du er vanskelig om du ikke takker ja til det da, du må jo gjøre det DU vil!!! Lykke til med bursdagsfeiring, samme hvor det blir
Sjefsmegga Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 hehe...jeg hadde GJERNE tatt det hos familie, hadde arndåpen til nr 3 hjemme hos mamma og pappa pga plassen, mulig vi gjør det samme til 1års dagen til minsta hvis de tilbyr seg også. Mulig hun kun tilbyr seg for å være grei, siden det er litt jobb i lage i stand selskap og ikke minst rydde opp etterpå....så det er nok godt ment :-) GJør det DU føler for selv....takk for at hun tilbyr seg og si at det er veldig snilt av henne å tilby seg å ha alle der, men at du synes det er greit å ha det hjemme, men spørr henne om hun kan tenke seg å hjelpe til med å feks bake en kake eller noe??? :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde ikke orket det. Hadde blitt så mye mas. Hadde nok bare hatt det hjemme. Bare ser for meg alt som skal handles inn også måtte jeg da instalert meg på svigermors kjøkken. Måttet frakte kaker og evt. mat. og så får hun sikkern noen gaver som da måtte fraktes hjem igjen.. Nei, syntes det hadde vært tungvindt. (Vi gjorde det med barnedåpene, litt mot min vilje, og jeg hadde rett i at det ble fryktelig mye styr).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå