Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har et til spørsmål til dere eksperter der ute...:)

Henger symptomer og produksjon av HCG hormon sammen? Kan man være gravid med symptomer, men allikvel teste negativt en dag før IKM eller samme dagen? Blir gal her ser dere. Skjønner ingenting.

Altså- kan man ha sure oppstøt, stikkinger i puppene, være kvalm, være hyperfølsom mm uten å teste positivt med CB.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan man,De som produserer lavt/sent HCG vil ikke få utslag før det er nok til å vise på test.Er noen som ikke tester posetivt før uk 6-9.Men har symptomer for det..

Skrevet

Jeg testet negativt i går etter å ha hatt en Sa 23.mars. Men jeg har enda symptomer...Etter mine beregninger har jeg ikke ikm før 22.april.

Skrevet

Heia

Takk for svar begge to. Jeg får bare vente. Sist jeg var gravid, som endte i SA, var jeg nesten helt symptomfri hele tiden. Ihvertfall etter at jeg sluttet å blø. Var i Lisboa en uke etterpå og har aldri følt meg bedre sånn kroppslig sett. Testet negativt for 2 uker siden, så vet at alt HCG var ute av kroppen etter SA.

Nå sliter jeg max, spesielt med sure oppstøt. Kan jo være noe annet og da. Får ta meg en tur til legen om jeg ikke bli bedre.

Hvilke symptomer har du Sanna32?

Det er jo bare litt over 1 uke til 22 april- blir spennende!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...