Tone=) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Er så utrolig spent på om vi klarte det. Følte at det klaffet skikkelig og går å kjenner på kroppen. Både vondt i magen og ryggen. Men er redd jeg bare innbiller meg det fordi jeg ønsker så veldig. Så mitt spørsmål er: Hvor tidlig har dere testet og fått riktig svar? Bør/må jeg vente til ikm?
kei80 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Du kan teste deg med CB 4 dager før ikm,mange får posetivt men det er vel bare 50% sikkert(ca) så mange dager før.Bestemmer du deg for å teste da vil jeg ikke anbefalle den digitale..Mange sverger til den men jeg har fått ikke gravid og vært gravid så liker ikke den. Jeg er testoman så er ikke den riktige til å svare når man skal teste hihi:) Men selvfølgelig er det best å vente så lenge man klarer!Da er jo sjangse opp mot 99% sikkert isteden for 50% og hcg nivået ditt rekker å stige maxsimalt! Masse lykke til !!
¤mamma¤ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Enig med kei27....men jeg er også testoman. Forrige pp testet jeg HVER dag fra 1 1/2 uke FØR ikm, så det var ganske demotiverende kan man si. Tror det absolutt tidligste er 4 dager før ikm. På meg har billigtestene slått ut senere enn CB.
bomsa Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg tester ikm eller pryker meg ned til å teste dagen etter..:-)Det med cb testene er at de vanligere er mer følsom enn de digitale...at du rett og slett må ha høyere hcg nivå når du tester,hvis du planlegger å teste veldig tidlig vil jeg anbefale en vanlige cb. Jeg har ingen erfaring med billigstripsene...er det forresten lenge siden MA? Hcg nivået kan henge igen i mange uker etter SA/MA, så ha det i bakhodet og....ellers så ønsker jeg deg lykke til..tvi tvi..
Tone=) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 oki. takk for svar. får bare ta meg sammen og vente. hehe. dagene går bare så sakte. tenker jo ikke på noe annet. huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå