Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hei! vi skal ut å fly snart og lurer på om noen har erfaring m fly og barn.. er d noe som er lurt å gi dem slik at de slipper å få dotter i ørene?vet hvor jævli d er..han er 1,6 år
*ale* Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 La de drikke på opp og nedstigning... Ha nesespray i beredskap.. Man får kjøpt en type propper som skal forhindre sånt, men ikke prøvd de .
Kate77 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Bruker han smokk? I såfall kan du la han suge på den. Nå skal det også sies at det slett ikke er sikkert han blir plaget i det hele tatt. Min gutt merker ingenting.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 her hadde vi med aventkopp og tåteflaske.. .;D gikk veldig fint
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 takk for svar=) han bruker hverken smokk eller tut kopp. drikke med sugerør kanskje funker. ordner seg vel;) takk igjen for svar!!
snartmammapåny Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Jeg sverger til nesesprat hver gang jeg er ute å flyr. Å ha helt åpne luftveier hjelper på mot ørepropper og trykksmerter i ørene/bihulene. Var ute å fløy med mini for et par uker siden. Spraya godt med saltvann før avgang så jeg var sikker på at alt var åpent. Gav han drikke under avgang og landing, og hadde smokken og en del når han ikke ville ha mer drikke. Gikk iallefall veldig fint, virket ikke som trykket plaget han noe i det hele tatt.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Ikke sikkert han blir plagd=) Har selv aldri kjent av det og ikke jentene mine heller. Men for sikkerhets skyld er det vel greit å ha med noe drikke og nesespray. God tur=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå