Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Og satser på at skylaget snart bryter opp, så blå himmel og sol titter frem:-) Snakket med fjortisen nå som er på konf.leir og de er godt forberedt til gudstjenesten kl 13 i dag:-) Så gjenstår det å se hva de har gjort i helgen på leir:-) En ekstra god klem til idefix, med tro og håp om at det ender bra:-) Klem fra
coscos Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Her var det full fart fra kl 06.00. Trodde lille M hadde sovet hele natten jeg, da. Men han har visst vært våken nesten hver time. Mannen min er blitt så flink til å legge ham, og det er også han som står opp på natta når han våkner. Jeg sover visst som en stein! Så nå sover lille M en liten dupp før vi skal på babysvømming, og sannelig meg har pappaen også sluknet :-) Håper det blir en fin søndag til dere andre og! Jeg skal blåse litt på skyene jeg, så kommer nok solen snart frem :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Ha en fin gudstjeneste, da! Det var så utrolig hyggelig å få et lite glimt av dere på fredag! Synd jeg gikk glipp av de andre, men fint å se deg, fjortisen og lille, lange, søte, sinte Rosa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå