Gå til innhold

Svimmel!! noen fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig svimmel, hele rommet snurrer rundt, i morrest når jeg sto opp klarte jeg så vidt å gå til bade, vist jeg begynner å legge meg ned eller bøyer meg ned så blir jeg svimmel igjen, tenkte det kunne være blodtrykket men nå har jeg spist å drukket endel appelsinjuice men er fortsatt svimmel. Hva kan dette være da? noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det samme en ukes tid for en stund tilbake. Skikkelig ekkelt. Blodtrykk og blodprosent var bra, men det gikk over i en skikkelig halsinfeksjon og forkjølelse etterhvert hos meg:(

Håper ikke det blir slik hos deg, men ta deg en tur til legen å få sjekket blodtrykk og blodprosent hvis det ikke går over. Er jo et veldig vanlig tegn på lavt blodtrykk.

Skrevet

Jeg styra rundt sånn en stund jeg ofså, men var pga av lav blodprosetnt. Gikk fort over da jeg begynte på jernpiller :-)

Snakk med legen din du :-)

Skrevet

Jeg er også en del svimmel. To dager har jeg dratt hjem fra jobben da jeg ene dagen nesten besvimte mens andre dagen kjente jeg igjen symptomene å la meg ned med en gang. Skal til jordmor om en uke, så får ta det opp med henne da.

Skrevet

Det er blodtrykket ditt som går opp og ned,da blir man svimmel!

Jeg har slitt med svimmelhet fra 3 mnd(23 uker nå)og det er utrolig slitsomt og vemmelig!!Har svimt av en gang på jobben og blitt lagt inn.

Kan stå på butikken når jeg skal handle og tenke "åssen i himmelens navn skal jeg klare å komme meg hjem herfra??"...fæl følelse..

Er ikke så mye å få gjort noe med,men stresse er det verste du kan gjøre!Drikk masse vann og ta pauser,det er også viktig å spise jevnelig,ikke gå tom for energi..

Lykke til:)

Skrevet

Svimmel her også=( Må sitte i dusjen, hvis ikke stuper jeg.... tenk dere, ei i uke 15 med babymage, som sitte på en krakk inne i dusjkabinettet! Tenkt tanken mange ganger, må se utrolig dumt ut=P

Meeen, bedre enn å svime av!=D

Skrevet

Ja jeg kan love deg at det er bedre enn å svime av. Har vært svimmel omtrent hver gang jeg har reist meg opp i disse tre første mnd. Er nå 12+2, og i går besvimte jeg i dusjen. Husker jeg sa hjelp meg til samboeren min, og våknet opp på gulvet i dusjen og en bekymret samboer som ropte navnet mitt.. Skummelt.. Har også begynt på jern tabletter nå, og drikker masse vann og spiser sunt.. Så nå blir det innkjøp av krakk til min dusj:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...