Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Dette er det sykeste....... jeg hadde et innlegg i går, der jeg spurte om en mulig spontanabort jeg hadde i januar 06. Er vel nå hevet over rimelig tvil at det var det det var. Tenkte masse på det hele dagen, har ikke tenkt på det på lenge, men i går snakket jeg med sambo om det, og det kom liksom stadig tilbake i hodet. Akkurat som kroppen prøvde å fortelle meg noe, for da vi skulle legge oss sa jeg plutselig, oi, nå fikk jeg mensen! Skulle dusje, og da jeg kledde av meg, lå det en stor klum med hud, vev og blod i trusa - akkurat som den gangen sist, men nå var det litt mindre i størrelse, men fremdeles ca 4,5 sm langt.. Disgusting, men måtte jo vise til sambo...... vi ble litt satt ut begge to. Nå sitter jeg og føler meg litt rar, blør masse. Så utrolig rart at kroppen min eller underbevisstheten min visste hva som holdt på å skje, og jeg visste ingnenting.... Og jeg har vært gravid uten å vite det. Blir litt trist av å tenke på det.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Uff da... Vet ikke hva jeg skal si.. Hørtes ikke noe godt ut... =( Du burde kanskje dra til legen og få sjekket at alt er bra?? Klemmer fra
FuriLaks Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Oi, det var litt snodig. Rart hvordan underbesvisstheten kan fortelle en ting. Skjønner at det er litt trist, men husk på at det er veldig vanlig. Og at det var jo ikke noe liv laga....
Gjest Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Ja, sånn tenker jeg også, naturens måte å ordne opp på. Men man blir jo litt sånn, "tenk om..." likevel Er glad jeg ikke visste noe, da hadde det vært verre. Nei, får bli flinkere å huske pillen, det er der det har svikta. Vi har ikke planer om å bli gravide i år, vil helst vente litt til.
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ai, enda en?! Uffda ( Det ville vært litt rart (syns jeg da) om dere ikke ble litt satt ut av det her.....merkelig ar kroppen vet så godt hva som skjer.. Blir trist selv jeg, men så takler ikke jeg sånne ting så bra som det du tydeligvis gjør! * tenkepådere*
Sjefsmegga Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Du, ikke sikkert det var SA, jeg har opplevd sånt uten at jeg har vært gravid.....har noe med blod som levrer seg og disse slimhinnene i livmora......sjakk opp med legen, var det en SA så kan de trolig finne spor av hormoner i blodet ditt også...disse hormonene pleier å henge i et par uker etter en SA. Du bør komme deg til lege i morgen får å få tatt en GU, kansje er det rester som må skrapes ut, så mulig du blir sent på UL.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jeg snakket med to leger sist, og fikk to ulike svar. Hun som sa det ikke var SA, ante ikke hva det da kunne være, som jeg sa i går, det ramler ikke ting ut av skjeden uten videre Fastlegen min mente at det ikke kunne være noe annet. Det er ikke koagulert blod, eller slim. Det har hud, man kan strekke det uten at det ryker, Det er formet som en trekant, mørkt i enden som om det har sittet fast et sted oppi der. Sist var det endel større, og da minnet det om kyllingfilet - nå var det mer som en sekk med tom hud, men ellers var det likedan. Det er ikke en klump, mer som en slintre av noe. Begge gangene hadde jeg det i hendene lenge og så på det. Det er vev i alle fall, og da kan jeg ikke skjønne hva annet det kan være?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Har man først hatt MA/SA så er det ingen tvil hvis det skulle skje igjen. Jeg hadde en SA og noen år senere en MA. At det var et foster var det ingen tvil om, selv om man ikke kunne se fingre eller tær. Jeg så at det var kjøtt. Fargen gikk fra lyserosa til lilla-aktig. Og HI, du burde tatt en tur til lege for å være sikker på at alt er ute. Kan fort bli fælt om det sitter rester igjen:/
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Jeg har også hatt blødninger med store klumper som har vært hudfarget, gjerne 5-6 klmper på 4-5 cm hver. Det kan hende jeg har hatt sa da uten å vite om det. Men det kan også være slimhinnen som komme rut uten å ha blitt til blod fullstendig,
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 huff:-( men tenkte på tom fostersekk.kan d være d?? håper d går bra med deg da,er ikke noe kjekt å få sånne opplevelser!:-( hadde tatt en gravid test jeg for den hadde sikkert slått ut nå om du er gravid å det er 4-5sm stort burde du ha nok hcg til at dt varer noen dager etter at du har mistet om d er d som har skjedd..så ville tatt en test å sett!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Tenkte på tom fostersekk, for om jeg skulle forestilt meg den hadde den sett ut som i går. Men aner ikke om det er mulig. Til deg over, jeg leste i en annen tråd at det kunne komme ut noe fra livmoren som liksom bygget seg opp over tid mellom mens, og som ikke var blitt til blod. Men jeg syns det er rart at to leger ikke har sett dette som et alternativ, ingen av dem har snakket om det i det hele tatt, selv om de hadde to like meninger om hvorvidt jeg hadde SA eller ei. Men jeg skal spørre neste gang jeg skal til legen, om dette er en mulighet
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Ja, det er rart, men vanlige leger har ofte i min erfaring lite peil på blødinger . Utover det helt vanlige da. Om man vil ha skikkelige svar bør man gå til en GOD gynekolog. Min gynekolog sa forresten at jeg kan ha hatt en SA eller noe annet, men så lenge alt kom ut var det ok. Og har hatt innvendig ul og ingenting der inne da.,
To tette + snart ei med flette Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Tenke du ikke å ta deg en tur til legen med dette da? Det ville jeg gjort uansett, har en søster som har hatt flere sa'er og hun er til gynekolog etter hver gang for å sjekke at alt er kommet ut, kan være kjempe farlig om det sitter igjen noe, kan bli betennelser og greier!! Kjenner ett par som har opplevd det etter en abort også, skumle greier!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Ja, blir vel en tur bare for sjekk, men regner med alt er borte hvis det nå var en SA. Har ikke hatt noe vondt, og sist tok jeg både GU og UL, fant ingenting.
Northernlights Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 Huff,det var jo ikke noen hyggelig overraskelse. Men du, om du er på pillen, og har abortert to ganger, så må du tenke over at p-piller øker sjansen for abort om man blir gravid.Så du bør enten bli bedre med å ta den, eller finne på noe annet til prevansjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå