evie27 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Fødte tre uker før termin på onsdag!:0) Kom hjem fra sykehuset i går. Det jeg lurer på er når begynner han å bæsje ordentlig. Jeg har fått melk så han spiser masse, men han bare prumper. Bør jeg bli bekymret enda, eller tar det litt tid før han får i gang systemet? Han har ikke bæsjet siden i går morges. Hilsen en litt bekymret førstegangsmamma
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hmmm. synes å huske at på mm så kan de bæsje skjeldent, opp til hver fjortende dag.
evie27 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 ok, da får jeg bare vente og se. han sover masse og spiser så da får jeg satse på at alt er i orden! Takk for svar:0)
yasmina Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Det kan faktisk gaa opp mot 10 dager og enda mer mellom hver gang de baesjer naar de bare faar mm, men de fleste baesjer nok oftere...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Lillemor bæsjet bare hver 14 dag i starten. Og det er helt normalt hvis de bare får mm. Da vil de ta til seg det meste av næringen de spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå