♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jenta mi snur seg over på magen så fort jeg legger hu ned i seng,vugge eller lekegrind. Når jeg legger hu for natta sovner hu alltid på magen, og hvis jeg snur henne så går det 5 minutter før hun er over igjen. Har bare hørt at dem ikke skal sove på magen.....men hva gjør dere? Hun er forresten 8 mnd. gammel.
aya75 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ja vi gjør det. Hun sover desverre ikke på ryggen, så har måtte gjøre det helt siden hun var 2uker gammel. Det er ikke noe jeg vil anbefale eller valgt om jeg hadde kunne det, men sånn er det hos oss. Men mener å ha hørt at når de kan snu seg selv så er det ikke farlig lenger, men er ikke helt sikker..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Mener å huske jeg har hørt det jeg også......men ikke sikker....! Noen som vet det her kanskje??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Min har alltid sovet på siden.Liker det.Vil ikke ligge på ryggen.På magen hater han. Vis babyen liker det best så er det greit.Helsestasjonen har plikt og si ryggen.Har ikke lov og si noe annet.Det sa helsesøstra.Før kunne man ligge på magen.Nyfødt,så syns jeg der er litt skummelt.Dem gulper,ikke gode med og løfte hodet osv.Kan bli kvalt.Men ellers så gjer det ikke noe.Når min gulpet/spydde,kom det bedre ut når han lå på siden.På ryggen satt han gulp i vrangen.....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 Ja det er som du sier.....dem har plikt til å si det! Men fra dem er nyfødte og oppover er det vel tryggest på ryggen kanskje=) Det er jo tydelig at jenta mi helst vil ligge på magen da,og at hun trives best med det siden hun heeeeele tiden snur seg over dit! Hmmm......kanskje det ikke er sååå farlig om jeg lar henne ligge.....er jo tross alt 8 mnd gammel....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 okey,8mnd.Da kan hun bare sove på magen:) Er helst nyfødt perioden man kan være skeptisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå