evie27 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Fødte tre uker før termin på onsdag!:0) Kom hjem fra sykehuset i går. Det jeg lurer på er når begynner han å bæsje ordentlig. Jeg har fått melk så han spiser masse, men han bare prumper. Bør jeg bli bekymret enda, eller tar det litt tid før han får i gang systemet? Han har ikke bæsjet siden i går morges. Hilsen en litt bekymret førstegangsmamma
Nætte;mortil2 Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det kan være veldig forskjellig. Men hvis du ser at magen begynner på bli oppblåst og at han mistrives så er det grunn til å reagere. Men er så snodig, for min gutt bæsjet hver gang han spiste, mens venninna mi si jente (de var født omtrent samtidig) bæsjet med 9 dagers mellomrom. Men hvis du er bekymret så ta en telefon til helsestasjonen der barnet hører til og spør helsesøster! Gratulerer så utrolig mye med lillegutt!!!! :-)
76mod -og-fødeklar Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 hei. det fikk jeg svar på da jeg fikk mitt barn nr 2. jordmor sa alt fra 1 gang i uken til flere ganger om dagen er normalt. vis babyen bare får pupp så får de ikke forstoppelse av det. enten bruker kroppen opp alt ellers kommer det ut, så ikke bekymre deg.....helt normalt. lykke til videre.
SuperMoM <3 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Først og fremst,gratulerer:) Så vil jeg si at med sønnen min så kunne d gå nesten 2 uker før han bæsja.Jeg var temmelig nervøs,men så lenge han fikk kun pupp så var det ingenting å bekymre seg over sa de på helse stasjonen. Går nok bra skal du se:) Om du er bekymra kan du jo snakke med helse stasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå