Gå til innhold

Flere her me kraftige menssmerter? :`(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her sitter jeg da. f.... VOONDT!!!!!!! Spiter ned i låra å slik..

Ble det evt bedre etter fødsel?

Det ble det ikke me meg :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Uff vet hvordan du har det.. med me er de like sterke som rier=( var så glad etter e hadde fått han odin,for da gikk det over:)men etter e hadde katastrofe ks med tiril så vendte de jævla smertene tilbake=(( lider med deg gjerrigknark..

Skrevet

Jeg hadde det før jeg ble gravid, ikke sånn super ille, men ganske fælt. Etter at eg fikk minstemann ble det verre, MYE verre!! Kjentes ut som rier som satt i korsryggen spesielt.

Satte inn kobberspiral i høst og etter det har det utrolig nok blitt bedre!! Fikk beskjed om at det mest sannsynlig ble verre, men hadde bare ikke råd til hormonspiral. (måtte over på noe annet enn p-piller etc, funker ikke på meg...)

Ta deg ett par smertestillende, man skal ikke behøve å ha det så vondt!! (ikke glad i å tygge piller, men sånnemenssmerter er et unntak)

Skrevet

Jepp, jeg har fått merke det etter jeg fikk nr 3, merkelige greier, fra å ha mensen i 4-5 dager uten smerter og blø lite/moderat til å blø i 9-11dager, med smertet og MYE...skal til gynekolog i mai, håper jeg ikke har mensen akkurat da....tror jeg skal berge det akkurat..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...