Micca81 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Lille gull på 10 mnd er nesten alltid tett i nesa. Spesielt om morgenen. Han er også tungpustet, men det kan jo ha en sammenheng..... Har tatt opp dette med HS tidligere, hun sier det er så små forhold i nesa til de små så det er mer eller mindre naturlig. Flere som sliter med dette? Vi bruker saltvann hver dag.....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hva med å få en lege til å se på han? Det ville jeg ha gjort. Hs sier mye rart de.. De kan være tetti nesa mye,men ikke konstant. Og det med tungpustet burde sjekkes opp slik att dere kan finne ut om det feiler han noe eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Min er også slik. Han er bare 4 mndr, men stort sett alltid tett. De siste ukene derimot har han vært bedre, men i går tilbake til tett nese. Har også fått beskjed om at det er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå