Gå til innhold

hva er planene idag da ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal dere idag ?

jeg har lyst å finne på noe men vet ikke hva.... noen som har forslag på hva man kan finne på en søndag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det litt varmere så skal vi kanskje på en strand å plukke skjell og kose oss..

Er det bikkjekaldt er det mulig vi inviterer oss selv på kaffe hos svigermor:)

Skrevet

Vet ikke helt enda..

Jeg er så og si ferdig med min halsbetennelse, og igår virket det som om det er sambo sin tur.. Så må nesten se ann formen hans..

Er han i dårlig form,så kanskje jeg tar med meg mr.bajas en tur til mamma og pappa..

Skrevet

hmm.. kanskje vi drar å bader. eller kanskje vi tar en tur til svigermor.

vi orker ikke være hjemme... her er det bare rot... esker osv... vi flytter om 2 uker..

Skrevet

Usikkert enda.. jeg lider av sterkj beslutningsvegring tidvis.. Enten være hjemme og sløve.., få pappa til og hente oss og være litt på besøk der eller gå tur bort til jobben min og ordne noe der som egentlig trengs.. og besøke kollegaer.. =)

Skrevet

Ut en tur på lekeplassen nå i formiddag, deretter tar vi yngste i vogna og rusler til fjæra, med matpakke og kaffe på termos. Blir koselig, kanonvær her i Trondheim (som vanlig ;)

Skrevet

Dette blir en flott dag! Sola steiker her =)

Vi skal på hotellet vi skal holde bryllup for å planlegge menyen. Etterpå skal vi begynne å dra opp røtter osv utenfor her, skal til å så plen snart.

I kveld blir det sirkus. Spent på hvordan det blir med guttungen på 2, om han klarer å sitte i ro så lenge.

Skrevet

I dag skal vi ha barnebursdag for William for han fyller 1ÅR i morgen.:)

Skrevet

Sitter i pysjen nå. Sambo har tatt med seg smurfen ut. Etterpå tror jeg de skal på badeland, så da får jeg trøkke sofa`n litt til.

Gravid og sliten i dag, ja, og ikke pokker om jeg viser meg i bikini før babyen er ute...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...