Gå til innhold

Hva synes dere? trenger noen meninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om at samboeren er ute hele natta og fester, og ikke kommer hjem før kl 8 og sånn om morgenen?

Jeg synes ikke det er greit, fordi vi begge har et ansvar med lille gutt.

Greit og ut men, går ann og dra hjem når det stenger på byen. Er det bare meg som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, dette ville jeg ikke funnet meg i. Når man blir så voksen at man satser på forhold og barn - ja familie - da må man også oppføre seg deretter. Hvis man ikke er interessert i dette, så får man heller være singel til man er ferdig med denne delen av livet.

Min mann går på byen uten meg et par - tre ganger i året, men kommer alltid hjem når det stenger på byen, eller helst før. For meg (og han) er det helt uakseptabelt å ikke dra hjem etterpå.

Jeg ville satt hardt mot hardt og krevd at han begynner å oppføre seg som den familiefaren han faktisk er.

Skrevet

Det kommer jo gjerne litt an på hvordan han gjør det, og hvor ofte han gjør det. Hvis du vet om det på forhånd og du har de samme frie tøylene innimellom, burde det ikke være noe stort problem. Samtidig, når guttungen er stor nok til å forstå hva som skjer bør man jo kanskje tenke gjennom hvordan han gjør det, slik at guttungen ikke føler det er utrygt. Kan tenke meg at en del barn ville reagert hvis pappa kom hjem like etter frokost og luktet "rart" og gikk rett i seng og hadde hangover resten av dagen.

Men likt skal være likt, hvis du vil ha mulighet til å dra på helgetur med jentene må han ha mulighet til å dra ut med gutta. Men han får værsågod sørge for å ha den dårlige formen dagen etter et annet sted også synes jeg.

Og jeg ville ikke akseptert dette mer en en eller to ganger i halvåret, helst ikke så ofte engang. Utenom det bør man kunne begrense det til et par øl og komme hjem rundt midnatt, og dette også bare etter avtale og likt fordelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...