Gå til innhold

(=';'=) ¤~~ikm-uke-17-tåden~~¤ (=';'=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som har ikm i uke 17?

Jeg vet ikke helt når jeg vener men alt fra 23-26april ca tror jeg:-o)

Er enda en stund til men er spennende forde.. Murrer veldig inni magen min å stikker i eggstoken!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikm rundt 23 jeg og.. Har også murringer inni mellom, men vi får se..

Har du hatt EL?

Jeg hadde EL på fredag formiddag, og vi hadde sex på ettermiddagen på torsdag + sent på torsdag kveld.. Blir spennende å se om det gjorde susen :-)

Skrevet

Jeg har ikm alt i fra 21 til 27. Litt ustabil etter MA èn. Er i 3 pp etter ma!

Men vi har nok ikke truffet el, hadde ikke sex de to dagene jeg hadde el slim! Minn manm fikk kalde føtter! Så har ingen forhåpninger denne pp! Satser på på at det klaffer neste pp,Februar!

Skrevet

:-) :-) 1pp etter MA : sex dagen før el skal visstnok være BRA:) hehe da har man gjort alt for at dt skal klaffe!;-)

Jeg har hatt el denne uka som var nå,enten 8,9 eller 10.. tror jeg!

suzy84: så kjedelig da:-( huff! men hadde dere sex 5 dgt før el slimet så er d ikke forsent!! hehe:o)

Skrevet

Jeg slenger meg på her. Har ikm 21 april, har veldig stabil syklus, 28 dager. Ingen symptomer, men det er kanskje tidlig enda. Vet jeg hadde el sist mandag ifølge el slim, og el test. og tempen steg på tirsdag. håper så inderlig:)

Skrevet

Ja, vi har i hvert fall prøvd, så nå gjenstår det bare å se om TR kommer.. :-) Er så spent!!

maja-80: Det er tidlig at symptomene kommer før IKM, selv om det varierer fra person til person.. Men det er absolutt ikke noe negativt tegn at ingen symptomer melder seg før IKM. Så hold håpet oppe!! :-)

Lykke til alle sammen :-)!!

Skrevet

Slenger meg på her også jeg, har ikm 27. eller 28. april tror jeg...aner ikke helt når den kommer nå etter SA.

Tror i det minste jeg hadde el i helga da! Og i så fall bør vi ha truffet... Antar dagene frem til IKM kommer til å gå med snegleskritt!

Skrevet

Jeg vet.. Dagene går kjempetregt, kan ikke teste før tidligst onsdag i neste uke, føler dagene bare snegler seg avgårde :-)

Skrevet

Jeg tror jeg skal vente på mensen..om det går over 36 dager skal jeg teste:) så jeg kan jo egentlig bare smøre meg med masse tolmodighet!!! hehe:-o) Dette blir nok kanskje 1 og siste pp, må føle litt på det om vi skal prøve neste mnd eller vente ett år eller to nå! Så vi får se,derfor er jeg så spent! men sjangsen er liten da vi bare hoppa av i svingen! men man skal aldri si aldri!:o)

Skrevet

Det er nok det lureste å vente til du er over, for når man tester for tidlig og får en negativ test er det skikkelig demotiverende.. Det er faktisk bedre at TR bare kommer!

Men hvorfor skal dere vente et år eller to hvis det ikke klaffer?!

Jeg mistet forresten motet litt i dag morges.. Jeg temper hver morgen, og når man er gravid så stiger tempen gjerne fram mot IKM, men i går var tempen på 36.56, og i dag så hadde den sunket til 36.48.. Ble skikkelig skuffet, men men, ingenting er sikkert ennå!!

Skrevet

åh så kjedelig! men den tempingen er den like sikker som en graviditets test da? Syns ikke du skal tenke på det jeg,men man kan jo ikke la være heller skjønner deg godt jeg! Du kan jo se litt rundt imens om du finner andre som har tempet lavt etter el som har vært gravide da:) men egget har vel kanskje ikke rukket å feste seg hos deg?Husker ikke når du skrev du hadde el står jo over her:o)

Vi har jo ei datter på snart 14mnd:) har gått skikkelig i ett siden jeg ble gravid så hvertfall jeg er litt sliten! Men har så lyst på entil samtidig som vi skulle vente i 1-2 år! Må bli ferdig med utdanning osv føler jeg..Har like lyst til begge deler men har litt lyst også til å leve litt igjen å ikke enten amme el være gravid:-o) åsså er d jo fornuftig av oss å vente å jeg greier ikke bestemme meg å samboer sier ja til alt,hehe..så jeg har bestemt meg tror jeg at om det ikke blir noe denne mnd skal vi vente! Så jeg er spent på utfallet!

Var bittelitt kvalm idag tidlig, å litt øm i puppene og...men nå har jo kroppen min vært ganske rar siden jeg fikk mensen tilbake i januar..

vi får se! Håper iallefall du er gravid da som har vært igjennom en

ma:-(

tvi tvi*** :-o)

Skrevet

:-) :-) 1pp etter MA: Hei du! Ventet du én mens etter MA før du nå prøver igjen.....? Jeg hadde utskrapning etter MA 17. mars og har ikke fått mens igjen. Jeg ble anbefalt å vente med å prøve på nytt til etter én mens.... Kjedelig å vente.... men vi er ikke så forsiktige... så skjer det, så skjer det.... ;o)

Skrevet

Klemzi: Hei.. :-) Jeg hadde utskraping 21. februar, og fikk mensen igjen 4 1/2 uke etterpå.. Vi fikk også beskjed om å vente en mens, men vi var ikke så veldig forsiktige, selv om vi heller ikke gikk aktivt inn for det.. Det slo ikke til, så da er vi i det jeg kaller 1pp :-) Vet det er mange eksempler her inne på de som har gått rett på prøvingen og blitt gravide med en gang, så det er fullt mulig!! :-) Lykke til i hvert fall, det er ikke noe gøy å miste!! Satser på at vi begge klarer det så fort som mulig!! :-)

♥NinaLisa♥ : Jeg skrev et innlegg her hvor jeg spurte om temping, og fikk et tips om å sjekke www.pernille.info.. Og ut i fra det som står der, så er det fortsatt håp.. Jeg må ikke henge meg så nøye opp i hver dag, men heller se hele målingen under ett. Temping blir jo bare en pekepinn på om man er gravid, man vet jo ikke helt sikkert før man tar en test uansett. Så da krysser vi fortsatt fingrene :-)

Jeg har en sønn på 2 år, og hadde i utgangspunktet termin 16.september, men mistet i 12 uke.. Så det var kjedelig, men jeg er absolutt klar for nummer 2.. Hadde regnet med at det ikke skulle bli altfor stor aldersforskjell, men nå blir den litt større enn planlagt, men det er desverre ikke noe jeg får gjort med det nå. Så nå er det bare å satse på at den sitter så snart som mulig!

Skjønner at det praktisk egentlig ikke passer helt å bli gravid nå, så vi får satse på at dere har gått på en "smell", og at den sitter tross alt :-)

Skrevet

ja der ser du:o) du får se nå fremover om den stiger igjen :)

så leit at du mistet i uke 12,er jo veldig set back å oppleve det når man har blitt gravid å har vært det i 10 uker:-(

Ja,dere må bare kjøre på så blir du nok gravid igjen snart skal du se:)

hehe jah..er liksom sånn at om jeg ikke er gravid nå blir jeg letta (!)-men om jeg er det blir jeg og letta!! hehe..litt rart men må si i skjul at jeg småhåper på spire her..!:)

jeg har vært småkvalm idag,var det forrige gang veeeldig tidlig etter el og å det ble bare verre for hver dag mot ikm å hadde det i 5mnd hele døgnet hver dag! så den symptomen satt! *urk*

å har litt ømme pupper men d kan være mye annet og har jeg visst skjønt!:o)

å den derre rae smaken i munnen jeg ikke skjønner noe av..nei åh nå begynner j å tenke ting j ikke skal tenke..får ta det neste uke! hehe:) merker du noe nå da??:o)

Skrevet

Jeg har nok ikke akkurat slitsomt mye symptomer.. Men det hadde jeg heller ikke den første gangen jeg var gravid og heller ikke nå sist.. Men det murrer litt i magen + at jeg føler litt press av og til som kan minne litt om veldig svake kynnere.. Også har jeg litt lite matlyst til tider og er kanskje litt småirritabel og litt ekstra sliten.. Men spørsmålet er om det er symptomer eller om det bare er et krampaktig forsøk på å finne symptomer.. :-)

Jeg begynner å bli skikkelig utålmodig.. Men man kan vel ikke gjøre annet enn å vente :-)

Skjønner hva du mener.. Det er veldig deilig om man bare hadde blitt gravid, slippe all tankeprossessen etc. Det bare skjedde... Blir spennende å se da! Hvilken dag har du IKM?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...