Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hva synes dere om at samboeren er ute hele natta og fester, og ikke kommer hjem før kl 8 og sånn om morgenen? Jeg synes ikke det er greit, fordi vi begge har et ansvar med lille gutt. Greit og ut men, går ann og dra hjem når det stenger på byen. Er det bare meg som tenker sånn?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ikke bare du som tenker sånn nei... men jeg ønsker ikke å bli sint. Skremmer meg selv litt når jeg tenker i de baner at jeg skal kontrollere noen og tving dem til å gjøre det jeg vil. Det å få barn er et felles ansvar, men det må kunne gå an å gjøre det man vil også. Nå vet jeg ikke om din trår til ellers eller hvor ofte dette skjer. Alt jeg vet er at jeg ikke vil at min skal føle at han blir fratatt visse ting, jeg vet at jeg ikke hadde reagert bra på kontrollering.
JKM* Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt, respektløst! Vi går ut på byen hver for oss i ny og ne. Men vi går alltid hjem når det stenger. Jeg hadde blitt sint og sagt klart fra om han kom hjem klokka åtte, min samboer hadde blitt sint på meg og!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Det er ikke ofte dette skjer men det, er sånn en ganger i mnd.. Blir litt frustrert fordi han for langer at jeg får være seinest ute til kl 3 hvis jeg er ute med noen venniner. Men at han kan komme hjem på morgnen når vi sitter ved forkost borde det er liksom greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå