Gå til innhold

Ekkel bille!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt da mannen min skulle på do, fant han en diiiger bille nedi toalettet. Den satt oppe under doskåla og var ca. 4-5 cm. lang. Var lysbrun i farge, med et hardt skall og lange følehorn. Den var kjempekjapp, men han klarte å få skylt den ned. Hva slags ekkelt dyr var dette? Han nevnte først kakkerlakk og da fikk jeg helt fnatt. Men den er vel ikke så stor som det han beskrev?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kakkerlakker kan bli veldig store har jeg hørt, men de fleste i Norge er vel små..

Ysj og æsj i allefall!!!

Ville sjekka ALLE kriker og kroker i dag, både på bad og kjøkken,,

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ehh... har vi kakerlakker i Norge? (ja, jeg vet de kan snike seg med) og hvorfor var den festa på dolokket deres? Takk, nå turte ikke jeg og gå mer på do i dag.... :S

Skrevet

Hehehe--

Æ knip igjen!!!!!

Ja vi har kakliser i norge--- I OSlo er det blitt et kjempeproblem....

*happyforatjegborikaldenord*

Skrevet

En eller annen (ikke meg), hadde ikke lagt ned lokket etter seg når de hadde vært på do. Da hadde den krøpet oppi der. Da gubben skulle fange den, tok han litt dopapir og skvisa den. Det var da han hørte det harde skallet den hadde. Nå har jeg fått helt noia og er på vakt hver gang jeg er inne på badet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det var i bygården der sambo bodde, FØR min tid heldigvis!!

*begynneroggruemegtildenslagsisyden*

Haha, dro en litt lenger ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

VÆR SÅ VENNLIG!!! nå sitter jeg på beina på stolen, ja!

Ring et skadedyrfirma da, de formerer seg jo fort som faen!

Skrevet

Tenker at er det en kan det være flere... Så LET!!!

Skrevet

Tro meg, vi har lett! Mannen min har gjennomgått alle rom i huset, fra loft til kjeller, uten å finne tegn til noen flere. Jeg krysser fingre for at det IKKE var en kakkerlakk og at det bare var en "stakkar" som hadde forvillet seg inn i huset.

Skrevet

Hvor bor dere hen?!

*grøss*

Veit de finnes her i byen også (Drammen) men ikke her hvor jeg bor. HELDIGVIS!

Skrevet

Ser dere en kakerlakk så finnes det gjerne mange flere dessverre... Typen kakerlakker som finnes i Norge er lysebrune ja. Dere kan prøve å se under kjøleskap og liknende, der er de visst ofte glade i å gjemme seg. Dersom det er kakerlakker, må ikke bare leiligheten, men hele huset ha besøk av skadedyrbekjempere. Hør med borettslaget og lykke til :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...