ღhælgelainnღ Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 I natt da mannen min skulle på do, fant han en diiiger bille nedi toalettet. Den satt oppe under doskåla og var ca. 4-5 cm. lang. Var lysbrun i farge, med et hardt skall og lange følehorn. Den var kjempekjapp, men han klarte å få skylt den ned. Hva slags ekkelt dyr var dette? Han nevnte først kakkerlakk og da fikk jeg helt fnatt. Men den er vel ikke så stor som det han beskrev?
*ale* Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Kakkerlakker kan bli veldig store har jeg hørt, men de fleste i Norge er vel små.. Ysj og æsj i allefall!!! Ville sjekka ALLE kriker og kroker i dag, både på bad og kjøkken,,
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Ehh... har vi kakerlakker i Norge? (ja, jeg vet de kan snike seg med) og hvorfor var den festa på dolokket deres? Takk, nå turte ikke jeg og gå mer på do i dag.... :S
*ale* Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Hehehe-- Æ knip igjen!!!!! Ja vi har kakliser i norge--- I OSlo er det blitt et kjempeproblem.... *happyforatjegborikaldenord*
ღhælgelainnღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 En eller annen (ikke meg), hadde ikke lagt ned lokket etter seg når de hadde vært på do. Da hadde den krøpet oppi der. Da gubben skulle fange den, tok han litt dopapir og skvisa den. Det var da han hørte det harde skallet den hadde. Nå har jeg fått helt noia og er på vakt hver gang jeg er inne på badet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ja, det var i bygården der sambo bodde, FØR min tid heldigvis!! *begynneroggruemegtildenslagsisyden* Haha, dro en litt lenger
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 VÆR SÅ VENNLIG!!! nå sitter jeg på beina på stolen, ja! Ring et skadedyrfirma da, de formerer seg jo fort som faen!
*ale* Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Tenker at er det en kan det være flere... Så LET!!!
ღhælgelainnღ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2008 Tro meg, vi har lett! Mannen min har gjennomgått alle rom i huset, fra loft til kjeller, uten å finne tegn til noen flere. Jeg krysser fingre for at det IKKE var en kakkerlakk og at det bare var en "stakkar" som hadde forvillet seg inn i huset.
Småfolk Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Var det en av disse? http://www.skadedyr.no/kakerlakker/ Æsj! Tenk at de har overlevd dinosaurene. Disse krypene er gode til å overleve!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Hvor bor dere hen?! *grøss* Veit de finnes her i byen også (Drammen) men ikke her hvor jeg bor. HELDIGVIS!
Winterlady Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Ser dere en kakerlakk så finnes det gjerne mange flere dessverre... Typen kakerlakker som finnes i Norge er lysebrune ja. Dere kan prøve å se under kjøleskap og liknende, der er de visst ofte glade i å gjemme seg. Dersom det er kakerlakker, må ikke bare leiligheten, men hele huset ha besøk av skadedyrbekjempere. Hør med borettslaget og lykke til .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå