Topp 10. Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 jeg har sett en slik så det trengs ikke å forklares:) men er det noen kjente bivirkninger? kjennes den ved sex? er den trasi å sette inn å ta ut? har man den i ved sex? 3 uker i og 1 uke ut sant?? pris?
Tomtetroll Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Bivirkninger: Tåler ikke p-piller, men den ringen kjente jeg ikke til noen bivirkninger. Om den kjennes ved sex? Vet ikke, tok den ut hver gamg. Det sto man kunne det uten problem. Den er lett å sette inn og ut synes jeg. Nei, jeg tok den ut når vi hadde sex.. 3 uker med den i, og en uke ut.. vil du hoppe over en mens, tar du inn en ny med en gang i stedet for å vente en uke. Var veldig fornøyd, og slapp alle ekle bivirkningene jeg får ved p-pillebruk.
gullegget Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg husker ikke hva den kosta. Jeg likte den ikke, fikk ikke satt den på plass ordentlig. Merket at den var der. Vi tok den ut ved sex, merket at den var der.
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg likte den ikke.. hadde den for en del år siden og husker at den kunne skli ut.. men jeg anbefaler p plaster.. har selv brukt det og synes det fungerer bra.. koster vell 200 og noe for 3 mnd trooor jeg... Men da setter du p plastret på ryggen feks og bytter etter 1 uke og har 1 uke uten plaster og da får du mensen.. Ellers så er jeg ikke sååå himla begeistret for hormoner generelt... men har hørt om en sånn temperatur måler som lyser grønn og rødt når det er ok og ikke ok med sex og den skulle fungere veldig bra.. men jeg har aldri prøvd den da:)
Piamin Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Prøvd piller, ring og plaster - ikke noe funka for meg! Det som var med ringen var at den sklei ut i tide og utide. Mest i utide! J****A kult på veit til bussen veit jeg...
Makko med to små gutter Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg har også prøvd, og ikke vært fornøyd. Følte og at den skled ut av og til, men den gjorde faktisk aldri det... MEN, det var kjempe ubehagelig når vi hadde sex så da måtte den ut, ikke det mest romantiske du kan finne på. Ble generelt litt tørrere også så vidt jeg husker...
Tomtetroll Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jeg betalte 240 for 3 mnd for 8-9 mnd siden. Den sle aldri ut på meg, merket ikke at den var der engang. For den skal jo være ganske langt inne, som en tampong. Jeg var i hvertfall fornøyd, og blir å bruke den igjen.
Resilience Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Enig med innlegger over her, INGEN problemer med den. Jeg har også tålt ppiller dårlig, men dette var en super løsning for meg. Den datt aldri ut, var lett å få inn og ut og vi tok den ikke ut før sex. (det hendte at han merket den litt, men det var ingenting som var plagsomt). Jeg følte at dette var et skånsomt prevensjonmiddel, og anbefaler det! Har også brukt den lille kobberspiralen i fem år og anbefaler denne også til dere som ikke er så happy med å putte kroppen full av hormoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå