Zikosu og William Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 jadda...det var meldingen jeg fikk for TO timer siden...samboeren min er på besøk hos en kompis,han kjører scooter,det tar ca10-20min å kjøre...etter min mening skulle han vært hjemme for halvannen time siden....er så drittlei av å sitte å vente når han sier snart...jeg har nettopp begynt på uke 40 og syns egentlig han bør være her når jeg ber han om det.... han ringte nå nettopp da og prøvde å unnskylde seg med at kompisen hadde oppholdt han...hva faen liksom??det går an å si "nei,jeg skal hjem til den veldig gravide kjæresten min",men neeeeeida....alle andre er jo for guds skyld mer viktige enn meg.... bare han får fikset bilen nå så skal jeg ta igjen med samme mynt....dra bort,si jeg kommer hjem "snart" og så ikke ta telefonen når han ringer etter å ha ventet en stund....da skal han få se hvor morsomt det er... hevngjerrig og forbannet??jeg??overhodet ikke....
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Haha, er som å høre om kveldene mine når gubben er på rollespill med kompisene. Bare at jeg kjenner kompisen som kjører (sambo har ikke lappen og er avhengig av å bli kjørt hjem hvis han skal kunne være lenger enn til ti...) godt nok til å vite at det er SANT når sambo sier at det er kompisen som somler og at han har sittet og mast på å dra hjem i flere timer. Kunne kasta den kompisen på sjøen noen ganger, men desverre kan jeg vel ikke velge venner for gubben
Zikosu og William Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 han har fortsatt ikke kommet hjem forresten...tydeligvis fullstendig blottet for forståelse og resekt for at jeg gjerne vil ha han hjemme på natten... må nesten nevnes at vi bor på landet,så er ikke så nøye med scooterkjøring og alkohol,så han har drukket cognac hos kompisen...var visst "bare en til" som oppholdt han halvannen time til å begynne med... er TO OG EN HALV TIME siden jeg fikk første meldinga med at han kom "snart"... begynner å kjenne at jeg HATER det begrepet!!! det fins jo ingen skikkelig definisjon på hva "snart" er,men akkurat i dette tilfellet ville "snart" vært innen en time etter at jeg fikk meldingen... AAAAAAAAARRRRRGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zikosu og William Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 oi,hadde visst god grunn til å bli frustrert og irritert igår... riene begynte i 5tia og 14.24 idag var William ute... det er gutten sin som forstår betydningen av kjæm snart det... fødselen gikk uten komplikasjoner,men smertefritt var det ikke...hadde 6-7cm åpning når vi kom på føden... :S min velskapte,nydelige gutt er 3530g og 50cm...
simba>>>3gutter Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Godt å høre at det er flere enn meg som har menn som ikke skjønner hva snart og et øyeblikk er. Har funnet ut at snart er bortimot to timer og et øyeblikk er en. Jeg blir gal. prøver og fortelle at han ikke skal bruke de ordene når han ikke vet hva de betyr, spes ovenfor guttungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå