Tirilille Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Min mann har rogalandsbunad med grønn vest, og han er UTROLIG sexy i denne. Men så er det jeg som har kjøpt og betalt den til ham også da! ;-) Kjekke menn i bunad er snadder.
rosebuketten Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Min mann har sunnmørsbunad, utrolig fin i den! Gutten vår har også sunnmørsbunad, og han er like fin i sin! Stolt Mamma og Kone på 17 Mai!!!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 samboer NEKTER plent å ha bunad! men jeg har og lille jenta vår har.. Men så er han skikkelig BRA trent å DIGG,så det veier ganske god opp for det og mye annet:) hehe:o) men hadde ikke hatt noe mot å se han i bunad men d er rett å slett ikke han å gå med hvite strømper og halve bukser! hehe...
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Min har sunnmørsbunad, og den er knallfin! Digger mannfolk i bunad, noe av det mest sexy som finnes;) Bare synd jeg ikke får se han i den på 17.mai, siden han selvsagt er på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå