Gå til innhold

Noen som vet litt om vektoppgang..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste uken gått opp mange kilo, uten at jeg for noe i verden kan skjønne hvorfor. Spiser det samme som alltid. Jeg veide meg for 3 dager siden, tidlig om morgen og sent på kvelden, og vekten viste da at jeg hadde gått opp 3 kilo.

Jeg veide meg i dag - samme tidspunkt, og jeg hadde da gått påå 4,5 kilo. Ikke noe galt med vekten.

Hva kan skyldes noe sånt? Kan jo ikke være bra?! Aldri opplevd før, med unntak av graviditeten. Men gikk ikke så raskt opp da heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du beg med noen medisiner, hormoner el......høres merkelig ut......mensen???

Skrevet

Har ikke gått opp 7,5 kilo tilsammen, men altså 4,5 kilo til sammen da... Og jeg skjønner jo virkelig ikke hvordan!

Har ikke begynt på noen medisiner overhodet=/ Har ikke mensen eller noe....

Skrevet

det er umulig å gå opp så mye på kort tid i fett... kanskje det er vann kroppen din holder på?

Skrevet

haaaaaaaa... hva skjer a???????? siklerotta????????? feit eller????

Skrevet

...snodig....kanskje du er gravid med trillinger...

Skrevet

du har ikke akkurat gått ned mye på kort tid da?

Skrevet

Jeg har bare veid med de to gangene denne måneden. Så kan hende jeg har gått opp så mye siden 10.mars... Men det er jo fryktelig mye uansett!!

Skrevet

Nei, ikke det heller... Samme vekt i snart 2 år...

Skrevet

da kan ikke jeg mer om vektoppgang ihvertfall :P

Skrevet

Haha:D Vel, takk for forsøk på å hjelpe, da;-)

Og gangstersomething - trillinger? :P Da hadde jeg dødd.

Skrevet

Slapp av, du har ikke gått opp så mange kilo!

Det er mest sannsynlig bare vann, det er helt vanlig at man kan svinge sånn i vekt noen ganger. Det er fortvilende og man blir så klart veldig urolig særlig når man ikke har gjort noe for at det skal skje.

Ikke vei deg på en uke, spis og tren som du pleier, og ikke minst drikk mye vann, så skal du se at du veier akkurat det du pleier:-)

Lykke til da;)!

Skrevet

Men hvis det bare er vann - burde det ikke være synlig? Jeg ser ikke større ut overhodet...

Takk for tips, får gjøre det da;)

Skrevet

Jo'a - hadde vært en mulighet hadde det vært snakk om 0,5- 1 kilo. Men 4,5 er litt vel drøyt:p

Skrevet

Nyyyyyydelig!!! ;-p Du er iallefall 4,5 kg nærmere målet! hehehe

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent:) Viser prakten ved kvinne kroppen...

Jeg er nærmere målet, men fortsatt litt igjen å gå!

Skrevet

Jepp, ingenting er så feminint som en kvinnekropp som ser ut som om den tilhører en mann;o)

Skrevet

Nå har du ikke sett meg, men hadde du fått muligheten hadde du nok blitt kjempe misunnelig. Jeg er på god vei til å bli så vakker... Gleder meg til alle de misunnelig blikkene der de ser en ekte macho-feminin kvinne gå forbi dem:):)

Skrevet

Oh yes, mange lange blikk kommer du til å få, det kan jeg garantere! Kan'ke du legge ut et bilde av vaskebrettet på profilen din a'? Så kan jeg sjekke hvor langt unna jeg er?

Skrevet

Lenge har du drevet på med boling 'a? Hadde vært veldig greit å ha en å trene med. Jeg er tross alt medlem på Elixia, men har vært der 4 ganger dette året. Jeg bruker det aldri fordi jeg trener andre steder. Men nå driver jeg med boling og sånt, så tenker jeg må ta opp medlemskapet for å si det mildt.

Skrevet

Siden jeg var 2. Var et pinglete barn, så måtte bygges opp litt for å fylle ut bleiene. Takk gud for strawberrynet, hvor jeg får kjøpt boler til en billig penge! Anbefales på det sterkeste! Trene sammen ja, men jeg er litt skeptisk om du klarer å holde følge med meg... Ikke alle som klarer 50 000 sit ups i slengen, vet du.

Skrevet

Jeg har nettopp begynt da. Jeg fant ut at det er så sinnsykt stygt å se ut som en pinglete feminin jente. Det blir for dumt?

Åh, strawberrynet ja? Må jeg sjekke ut....

Spørs om jeg klarer å holde følge med deg, for jeg er vel bare 43,000 i samme sleng, men øving gjør mester?

Har du et bilde å legge ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...