dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Fru "jeg holder hodet høyt" ... jeg blir helt rørt jeg, av damer som opplever tøffe tak, og som likevel smiler og er pene! Hun er vakker og trygg...
Urtete Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Vakker og trygg var en god beskrivelse på ei sånn grepa dame, synes jeg!:-)
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Ja det var en flott beskrivelse! Også synes jeg det er så fint at sånne personer,kan gi kreften et ansikt.Fortelle om sin kamp og gi mange håp og tro.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Hun er knall god og det synst jeg han Amstrong duden også er....Lance heter han ja .0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå