Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei noen som vet om et hyggelig sted å bo i kristiansand ca ei uke i sommerferien.har søkt alle steder jeg kan komme på.på nettet.men mesteparten er jammen dyrt i høysesongen.og vanskelig å se på bildene hvordan det ser ut de forskjellige stedene.har en gutt på 5 som gjerne skulle sett sabeltann.trenger ikke være i selve kristiansand,men i nærheten.noen som har vært på bie apartment da?og hvordan syntes dere det var der.?faktisk nesten vurdert å kjøpe campingvogn,men får liksom ikke bestemt oss helt.telt har vi også tenkt på men tørr liksom ikke helt satse på det,etter det dårlige været det var i fjor

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...