Mamma mjaua Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 har så vondt på venstre side av rygg og mage. i ryggen kjennes det ut som jeg har mensen men i magen, tja, har aldri hatt slike smerter i magen før. noen andre som har hatt det sånn? er så vondt.. har gjort at jeg ikke har klart å spise i dag. smertefult til de grader! au au! babyen min ligger forresten på venstre side, om det ha noe å si. noen som vet hva disse smertene kan være? er 22+1. tusen tak om noen kan svare:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 d kan være babyen din som har gjordt tarmene dine veldig ømme. d har skjedd med meg flere ganger..
snobi Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 sjekk det opp med legen på mandag og ta med urinprøve!!!! jeg fikk sånn første gang jeg var gravid.Gikk med værk i rygg og mage i to Fødte en gutt på 550 gram som levde i 16 min. De mente det var infeksjon i kroppen, og at jeg hadde gått med det så lenge at fødselen startet. Hadde det sjedd nå hadde jeg vist hva de smertene kunne være. Har nå to unger og er 24 uker på vei nå. termin 8 august. Ta det på alvor om det ikke gir seg etterhvert. Bedre å sjekke en gang for mye. Masse lykke til:-)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 OMG..fikk panikk nå Har også vondt i magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå