Gå til innhold

har dere vært på blind date noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så litt på tv istad hvor en person i film eller serie var på blind date......

Jeg har vært på hele en, for 8-9 år siden nå vel. Etter mye mas fra ei venninne så gikk jeg med på å møte denne gutten/mannen som ho mente var så perfekt for meg.

Herregud sier jeg bare,

Første så så han ikke ut i månelys, men tenkte jaja han er sikkert hyggelig. Men før vi hadde fått kaffen vi bestilte (var på kaffebar) hadde han fortalt meg hvordan han hadde vært småkriminell i oppvoksten og derfor hadde måtte bo flere år på ungdomshjem.

Hvordan han ikke jobbet grunnet smerter, ja de var jo ikke så ille egentlig da men hvorfor slite å jobbe for pengene når man kan få sykemelding.

Og hvordan han håpet på å få komme med i Big Brother, han hadde søkt på andre reality program da men ikke kommet med, men denne gangen visste han at han kom til å få være med ja.

15 minutter inn i den daten så ringte telefonene min, og når jeg la på så fortalte jeg at det var litt krise hos søstra mi og jeg måtte dit å ta ungene. Beklaget men det var veldig viktig. Og så løp jeg avgårde.

Telefonen var egentlig ei på jobben som hadde lovt å ringe meg i tilfelle jeg trengte en måte å bryte opp på.

Hvordan noen som hadde kjent meg i 21 år kunne si at dette var en som passet perfekt for meg skjønner jeg ikke, og ho fikk som øra flaggra etterpå.

Jeg kunne kommet over at en person hadde småkriminell fortid, er jo akkurat det fortid og vi gjør alle våre feil. Men ikke at de har et så stort ønske om å være med i reality programmer.

Og hvem forteller om sine negative ting de første 10-15 min etter de har møtt noen. Han var/er foresten eneste gutten jeg har møtt som klarer å prate så mye på så kort tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ;) Vi sitter her sammen etter 4år. Og ett lite nurk har vi også fått :)

Skrevet

Ja, det har jeg, og fytti æsj!

Var 18 år gammel og plutselig satt jeg på cafè med en 26 år gammal tørrpinn av en lærerstudent.

Det var helt forferdelig! Han skulle ta meg med på kino, og hadde valgt 8 mile (med eminem). Ti poeng til deg...

Fikk lurt meg avgårde til slutt, men han sluttet jo aldri å ringe! I tre eller fire uker ringte han hver dag. Det at jeg ikke svarte var visst ikke hint nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...