Gå til innhold

Bilkjøring og alkohol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kommer fra et land der det er like naturlig å kjøre bil etter å ha drukket alkohol som det er for meg å IKKE gjøre det, nå skal vi på besøk dit med lillegutt for første gang og jeg gruver meg litt pga dette. Han respekterer selvfølgelig reglene her, men hjemme kommer han til å gjøre som han er vant til. Selv om han stoler 100% på sin kjøring etter å ha drukket, gjør ikke jeg det..iallfall ikke når lillegutt er med. Vet han kommer til å ta det ille opp om jeg nekter å sitte på..stoler ikke på han osv..noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Elles synes dere jeg bare er hysterisk overbeskyttende..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spør hva hvilket land han er fra ? Jeg har ingen gode tips, men skjønner godt du ik vil sitte på, hadde ikke jeg heller gjordt. Bare si til han at det er en god grunn at det er Ulovlig og kjøre etter inntak av alkohol......det er jo direkte farlig!!! Han får gjøre det i sin egen fritid alene, men med deg og barn får han være edru....! Egoistisk oxo mtp at du er redd da.... :(

Håper det ordner seg :)

Skrevet

Kommer fra Colombia, det er jo ikke lov der heller men er ikke så nøye liksom. Bare å betale litt så ser politiet en annen vei om en skulle bli tatt. Det teiteste av alt er at han mener jeg ikke stoler på han og ikke stoler på kjøringen hans generelt..noe han tar seg veldig nært av. Jeg er mye mer selvstendig enn jenter derfra, tror rett og slett han føler seg litt truet av det. Men for meg er det viktig å være selvstendig, ha egne meninger og kunne forsørge meg selv. Vi må nok diskutere dette litt mer før vi drar over dit ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...