Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Går å grubler på noe men finner ikke noe svar på det selv. Saken er sånn at jeg har fått kontakt med min eks, ikke bf men en før det. Vi bodde sammen og hadde det veldig fint egentlig, problemet var at jeg fikk litt kalde føtter og flyttet hjem. Mista kontakten en periode da men begynte å snakke sammen imens jeg var gravid(sønn min er 2år) Han savner meg og jeg savner han, nå vil han flytte sammen med meg igjen og ta det litt mer seriøst. Han vil også være en far for min sønn som bf aldri har sett. Han vil også gifte seg og ha barn med meg. Men jeg er i tvil for jeg må flytte ganske langt for å bo sammen med han, han kan ikke flytte til min hjemby før om ett år ca pga jobb. Ville dere flytta langt avgårde for den perioden? Eller glemt hele mann? Må få med at han er kjempeherlig og snill og veeeldig glad i barn.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 av og til må man gjøre ting man egentlig ikke tør ellers er man ikke et mennesker, men bare en liten lort. det var et sitat fra brødrene løvehjertet forøvrig så syns jeg du skal hoppe i det om du syns han er for bra til og la gå. om han ikke der det så lar du han gå
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Nå er nok jeg blitt litt forsiktig med årene, så jeg ville heller avventet til han kunne flytte til deg jeg. Om dere klarer dere sånn det er nå i ett års tid vil det jo være en større sjans for at dette faktisk er noe!!! Lykke, lykke til uansett hva dere måtte gjøre
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 kansje dere skal bruke det året på å virkelig kjenne at dette er noe dere vil? ganske drastisk å flytte langt med et barn, åsså skjærer det seg!? men dette må du avgjøre selv, du vet hva som er best for deg og ditt barn:) lykke til, det ordner seg for snille piker vettu:))
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Ikke lett å gi råd...kommer jo ann på hvor mye dere har hatt kontakt nå- om dere har møttes mye? Ellers ville jeg nok ikke forhastet meg når det er barn inne i bildet...men som noen andre og har skrevet...brukt det året godt på å treffes...virkelig vurdere om det er det store. Og er dere like bra innstilt etter 1 år så vil jeg tro dere går en super fremtid i møte:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå