Gå til innhold

YESS-termin 17 desember, noen andre?


KuleMageIgjen

Anbefalte innlegg

Da viste testen seg å være positiv.. Etter bare 2 måneder etter å ha sluttet på pillen. Trodde ikke det skulle gå an! Nå er jeg bare redd jeg skal miste det. Ser ut som jeg har termin 17 desember. Er vi flere rundt den datoen??? Jeg bor i Oslo, hadde vært utrolig gøy om noen i nærområdet hadde rundt samme datoen. Dette er første gang for meg og tydeligvis mye å sette seg inn i, hehe :)

 

82-mod

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye.

 

Jeg har termin 14 desember. det blir mitt barn nr to jeg gleder meg masse håper alt går bra hele veien.

 

hilsen også oslo jente 82 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin 21.desember. Bor også i Oslo. Lambertseter. Ønsker også kontakt med likesinnede... :-)

 

Født i 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heiii.. så gøy! er mange av oss! blir spennende å holde kontakten fremover og følge utviklingen :).. Kanskje noen har lyst å møtes etterhvert og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har foreløbig termin 18 desember... Jeg har selv bursdag 25 desember, så satser på å ikke treffe akkurat på den dagen. Jeg har en følelse av å være litt lengre på vei, men det får jeg jo ikke vite før ultralyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Blir spennende å følge utviklingen :). Jeg reiser endel til Bergen med jobben (men det må det snart bli slutt på, hehe). Vet dere forresten hvordan det er med fly og graviditet? Har hørt det går greit frem til de siste tre månedene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...