Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 hvis dette skal fortsette hele svangerskapet legger jeg på meg 30 kilo, minst...håper nesten kvalmen kommer istedet..hehe
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 det hjelper ikke noe om kvalmen kommer,ihvertfall ikke på meg.... føler jeg må spise noe hele tiden for å holde kvalmen i sjakk... blir litt smågal...hehe;)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hei :-) Jeg hadde det også slik da kvalmen stod på som verst, måtte spise hele tiden :-( Men nå de siste dagene har jeg begynt å spise helt normalt igjen :-) så håper at det holder seg nå!! ;-) Det vil nok ordne seg for deg også det med å kjenne sultfølelse hele tiden, jeg har også erfart at noen ganger er kroppen egentlig tørst eller jeg rett og slett bare har matlyst, ikke sult :-P Så man får prøve å kjenne litt etter :-)) Babyen trenger rundt 200-400 kalorier om dagen, det tilsvarer ikke så mye i grunnen :-) Lykke til så mye!! :-)
m_n83 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ja jeg også... ikke bra, men sluttet å røyke når jeg ble gravid, så får skylde litt på det også.. Gikk også på en diett, noe legen sa jeg måtte kutte ut med engang.. Sååå da blir det mye spising, har allerede lagt på meg 1,5kg.. å det er mye til å være 6+3!! jaja, er vel verdt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå