Gå til innhold

bare positivt med MYE liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt maroder i magen i dag. babyen har romstert verre og ikke sovet et sekund....nå begynner jeg å bli rimelig støl etter både mye kynnere og sparking fra morgen til kveld. trodde ufødte og nyfødte babyer trengte mye søvn, og lurer derfor på om d kan være tegn på at han ikke har d helt bra hvis d er unormalt mye liv??

er bare 31 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo mere liv jo bedre=) de tar seg en lur innimellom, men er som regel ganske sprø har jeg intrykk av og værre blir det (ihvertfall ble det det for meg, når tulla festet hodet og tok fraspark i ribbeina med hodet ned i blæra... ikke kult å gå i byen da nei=) hihi....lykke til=)

Skrevet

Dette har jeg tenkt endel på også, har ikke hørt noe om det. Kanskje lurt å høre med noen som vet.

Skrevet

Har aldri hørt noe om at det kan være negativt, men jeg vet absolutt ikke. Selv har jeg en veldig aktiv tass i magen, kan ikke huske at storesøstra var sånn. Men jeg har hele tiden vært glad til for at det er livat og aldri tenkt at det kan være noe feil i det: )

Skrevet

Jeg spurte jordmora jeg går til om akkurat dette. Og fikk til svar at det tydet på at babyen hadde det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...