Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg har rett og slett prøvd ProteinShake i kombinasjon med trim (selvfølgelig), og sannelig gir det resultater:) Brukt det i halvannen uke og gått ned 2 kilo. Spennende å se videre hvordan det fungerer!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ammer du da? Jeg fullamer og føler jeg må vente til jeg er ferdig med å amme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå