Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Hehe det duger, bare hold hode over vannet, ikke dukk under:) Hva driver du med da påsan?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 jeg driver med lite. fikk småen til og sovner for en time siden. derfor jeg dukket opp litt sent i dag... noen tips til hvor man kan kjøpe energi til meg og sovermedisin til han? haha... eller hvor jeg kan finne en mann? (vil på romantisk helgetur)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Ååå da er vi to, min lille tullegutt sover ikke han, han ligger og prater med seg selv, og skriker litt i ny og ned SLITSOMT!!! Og min samboer er selvfølgelig på jobb, greit å slippe unna når det står på som verst.. Hmm, sovemedisin ja, hihihi, du hadde kanskje trengt litt selv? tror energien hadde kommet med litt søvn. Huffameien... En mann, kanskje du kan kjøpe en på ebay? Nettby eller hva med å henge opp lapper rundt om kring med et bilde av deg og tlf nr ditt i STOR skrift:P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 haha... bilde av meg selv med "mann ønskes til alenemor for helgehygge" det blir bra.. jeg får forsovit en samboer anden vær uke nå da i en tid, men det er broren min da så det blir jo egentlig litt sånn motsatt av det jeg ber om. selv om jeg helt sikkert bare har godt av og ha folk i huset. er enig i at jeg nok trenger sovemedisin. kansje jeg skal spørre den hote legen min hva skal du til sommeren?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Er legen din kjekk? Da må du jo flørte litt med han da:P Såfremt han ikke har hentesveis og lilla briller, da får du ikke lov hihi.. Hehe skal broren din bo hos deg? Får håper du ikke flyr i tottete på han da, vanskleig å plutselig få en samboer... Sommeren ja, tror du den kommer i år? Vi skal heldigvis til Hellas i Juli og før det så skal vi til sverige og bergen:)) Dere da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 legen min er super hot og vi flørter :-) men det er bare helt uskyldig og koselig, han er gift og har barn osv... men det er jo lov og prate forde :-) ja bare til han finner noe eget. det som er fint med bror er at han er ganske vanskelig og krangle med, og det er jeg også. så om vi klare og krangle så blir jeg overasket. det tror jeg aldri ha skjed. hehe.. den må jo komme. ellers blir jeg mektig skuffet. jeg aner ikke hva jeg skal. jeg vil på en helgetur med venninner eller noe. på spa eller ett eller rannet. men jeg vil også på en fin tur med småen. men vet ikke hvor. vil dra et sted der jeg kan møte masse folk og småen kan leke og kose seg. så campingtur høres ok ut. er ikke så hypp på og sitte alene på et rom og se på småen sove i 2 uker.... hehe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2008 Typisk da, enten så er de kjekke opptatt eller så er de homo.. Men prating er lov;o) Innbilte meg at du skulle til Italia eller noe jeg, camping og italia er jo to vidt forskjellige ting, jeg har desverre ingen erfaring med Italia, men camping derimot. Jeg ruler i knæsj grilldress og gummipælær (støvler), grillklypa i høyrehånd og ølen i venstre:P Neida, men det er koselig på campping og jeg skjønner godt at du ikke vil sitte å stirre i veggen i 2 uker... Danmark er jo også knall, masse og finne på samt fiiiiine strender:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 hehe... jeg har vært innom de fleste feriemuligheter. og helt sikert snakket om italia... hehe. sanheten er at jeg ikke helt vet hva jeg vil. jeg vil bare bort, langt langt vekk. hvor er i gunn ikke så falig, bare det er koslige folk der og ikke de samme folka som er her. + at jeg vil at småen skal ha det supert. helst som i paradis. danmark er jeg en smule lei, har vært der vær sommer så lenge jeg kan huske. det blir som og sove på nærbutikken, bare med nye folk inno ;-) hm.. noen flere forslag?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2008 Tyskland da? Reise med den nye båten over til Kiel og bli der et par dager? Syden? Sverige, mange fine steder der, og man trenger ikke reise langt heller, jeg bor 2 timer unna der jeg vokste opp:) (er Svensk) og der er det nydelig om sommeren... Skjønner at du vil bort, det er sååå deilig det, hadde det fordømte pengetreet mitt gjort som det skulle og blomstret litt så hadde jeg reist hele tiden. Jeg SKAL til London på shopping altså, kanskje ikke i sommer, men gjerne på januarsalget, og jeg SKAL dra med meg samboeren min til Paris, og Noah selvsagt;) Pappaen min var så snill at han ga meg 5000 kr til tannlegeregningen min på 10000 kr i dag så jeg ser endelig lys i tunellen. Ikke så lett når alle regninger o.l kommer på en gang..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 syden og sverige er store kandiater. mye fint. kansje mest sverige, der er det ikke så overdrevent varmt. må finne meg et badeland og en fornøylsespark (ikke tivoli) eller en dyrepark til småen. pengetre ønsker jeg meg også... hehe london er fint. søster var der i jula og kom hjem med MASSE fint :-) du burde reise om du liker slikt. london med shoping og spa hadde vært noe snille snille pappaen din. kan jeg låne han?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. april 2008 Pappaen min kan du låne, men vær snill med han da, begynner å bli gammel:P Dessuten spiser han for ti og er ganske så drøy i humoren:P Sverige er knall, og det finnes "syden" strender der også, og masse campingplasser hvor du kan leie en liten hytte til en overkommelig pris:D Hvis du gogler litt finner du sikkert noe du liker, ved at daftø er populært:) Jeg eeeelsker slikt, hater du shopping du eller? Hihi, kan gå helt bananas jeg da... Spaaa ja, jeg vil egentlig på spa med en gang, helst i går, merker kroppen verker.. Tenk da, å ligge der og bare nyte, spise frukt og sitte i boble bad.. Må Spare penger til en tur på spa også tror jeg:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 hehe... du kan få ha faren din for deg selv alikevel...hehe skal google sverige i morgen :-) jeg er ikke no shooping menske, handler bare om jeg må. 80% av klærne mine er arvet billig i drift helst spa i går på meg også, jeg sliter bare med og finne noen som vil bli med. har aldri vært på spa. og mine venner er aleneforeldre. sånn nesten alle sammen i hvert fall. å ikke mange av de har noe stort penge tre.... hehe hehe det koster 3000 for en helg med all mat og litt behadling inkludert. det er jo ikke SÅ mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå