Nullenusken Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Synes vi trenger litt humor her.... Så på tide å ta av seg høytidelighetsmaska og dra frem noen skikkelige flauser du (eller andre) har gjort!!! Selv kverner jeg hodet her, for har nok å grave frem.... hehe...
doffine Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Litt uheldig på ica på frogner. Er en velkjent bim historie;-) Jeg dreitbrett og slett på meg i butikken.
MilleMamma84 Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Tja.. det er mange år siden nå. Skulle på min første GU og var skrekkelig nervøs. Legen min var en gammel mann med briller, og jeg ventet i det lengste med å legge bena oppi de derre bøylene. Han satt seg fremfor meg og sa at nå skulle jeg bare legge bena på plass. Jeg tok den ene foten først å tenkte at dette måtte jeg klare litt fort. Det endte med at jeg flabba legen over øynene slik at brillene datt i gulvet! huff, det var flaut d=)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 He he *lermegihjel' Jeg syns jeg ser deg hos gyn:-)) Morsomt:-)))))
MilleMamma84 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Hehe! D var nesten d verste av alt. Han trakk ikke på smilebåndet engang! Men tror kanskje han hadde litt lyst=0) Jeg lo nervøst, beklaget og lurte på om brillene var ok=0)
Makko med to små gutter Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Ble tatt på "fesken" i senga av svigemor som skulle henge opp klær.... Hun momlet noe i "skjegget" ved middagen om at vi kanskje kunne låse døra neste gang...
Edelweis Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 x svigerfar kom på rommet til min x å pekte på noe han så på gulvet. å sa: disse, skal man ikke hive i do!!!!!!! såå glad for at jeg ikke var der da!! det eneste jeg sa når jeg fikk høre det etterpå, hvorfor i allverden hadde du bare slengt den på gulvet????? hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå