Gå til innhold

Saftige flauser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes vi trenger litt humor her....

Så på tide å ta av seg høytidelighetsmaska og dra frem noen skikkelige flauser du (eller andre) har gjort!!!

Selv kverner jeg hodet her, for har nok å grave frem.... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt uheldig på ica på frogner. Er en velkjent bim historie;-) Jeg dreitbrett og slett på meg i butikken.

Skrevet

Tja.. det er mange år siden nå. Skulle på min første GU og var skrekkelig nervøs. Legen min var en gammel mann med briller, og jeg ventet i det lengste med å legge bena oppi de derre bøylene. Han satt seg fremfor meg og sa at nå skulle jeg bare legge bena på plass. Jeg tok den ene foten først å tenkte at dette måtte jeg klare litt fort. Det endte med at jeg flabba legen over øynene slik at brillene datt i gulvet!

huff, det var flaut d=)

Skrevet

He he *lermegihjel' Jeg syns jeg ser deg hos gyn:-)) Morsomt:-)))))

Skrevet

Hehe! D var nesten d verste av alt. Han trakk ikke på smilebåndet engang! Men tror kanskje han hadde litt lyst=0) Jeg lo nervøst, beklaget og lurte på om brillene var ok=0)

Skrevet

Ble tatt på "fesken" i senga av svigemor som skulle henge opp klær.... Hun momlet noe i "skjegget" ved middagen om at vi kanskje kunne låse døra neste gang...

Skrevet

x svigerfar kom på rommet til min x å pekte på noe han så på gulvet. å sa: disse, skal man ikke hive i do!!!!!!! såå glad for at jeg ikke var der da!! det eneste jeg sa når jeg fikk høre det etterpå, hvorfor i allverden hadde du bare slengt den på gulvet????? hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...