Gå til innhold

Da har jeg pakket ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...min splitter nye Bugaboo Cameleon! Den har stått i en kartong i kjelleren siden januar, men i kveld var tiden inne for å montere den opp - har en uke til termin:-)

Så nå står den her i stua og skinner- åh, den er så fin!!! Har kjøpt en Stokke vognpose til å ha oppi, den passer perfekt! Kan anbefales!

Gleder meg til å innvie den med baby oppi:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :-) Har selv montert opp stellebordet sammen med kommende bestefar nå i kveld, og satt det inn på badet. Stod sikkert der et par minutter og bare koste meg med synet. Synes det er utrolig morsomt å ordne og fikse ting nå, og bare kose meg. Vogna står klar til bråk, samme gjør bilstol og seng. Har blitt helt besatt, og må vaske, rydde og dandere hele tiden her hjemme.. hehe.. Ganske ulikt meg, for jeg er legentlig itt rotete av person.. ;-)

Skrevet

*egentlig litt (skulle det være).. skjønner ikke hvordan jeg greide å stokke om de bokstavene SÅ ille da!

Skrevet

.. og vogna står klar til BRUK, ikke bråk. Nei, nå gir jeg meg fullstendig over her og kaster inn håndkleet for i dag! Natta da, jenter! ;-)

Skrevet

Så gøy!! Jeg klør etter å hente vogna hjem, men skal ikke hente den før slutten av mai. Og ta fram ALT jeg har kjøpt, vaske det og legge det klart:) Er bare i uke 30 så det er litt tidlig ennå.

Skrevet

Hei hei Hi=)

Vi har også kjøpt den vognen=) synes faktisk den er mye penere i virkeligheten enn på bildene som finnes på nett.. hehe..

Hvilken stelleveske skal du bruke?

Skrevet

her er alt ferdig utpakket og står klart. sengen redd opp, stelleputa på plass, klærne vasket og ligger på sine respektive plasser. vippestolen står i stua. hehe. så nå er det eneste som mangler en liten baby utenfor magen :) 7 dager igjen til termin!!

Skrevet

Heisann, HI her:-) Vet du, jeg synes også vognen er mye penere i virkeligheten enn på bildene! Den står her i stuen og jeg er stadig borte og prøvetriller hehe:-)

Angående stelleveske så har jeg ennå ikke kjøpt en. Mener jeg har hørt at den som hører til vognen ikke er noe særlig, så da... Noen andre som kan anbefale en som passer fint til Bugabooèn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...