Dronningen! Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Er ikke det at mennene kan velge mellom kjole/hvitt og smoking og kvinnene bør ha på seg lang kjole/halvlang eller bunad?? Blir litt skuffet over statsråder som stiller opp i mørk dress, hvit skjorte og rødt 17.maislips!!!
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Du Snuppa, vi er altså så utrolig enige! Møtes snart? Campingsesongen begynner jo snart, kanskje kjærestefanten din har lyst til å sjekke ut palasset?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 hvor har dere vogn da kjære? Det hørtes deilig ut å sjekke ut palasset ditt!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Har visst sklidd litt ut det der. Husker mamma representerte litt i større sammenhenger når jeg var liten, og da var ikke mye overlatt til tilfeldighetene, og enkelte steder de var hadde de "kriserom" der man kunne fjerne negelakk, låne skjal eller hansker osv. Men mennene har jo ikke mye å velge i til galla. Frem til nå that is ser det ut for.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 forøvrig er det jo kulturministeren som har 17.mai slipset på! Det er vel han som er mest opptatt av å gjøre det folkelig med d.d.e også da. Hvor er skinnvesten?
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Mellom Rygge og Råde... Fuglevikstranda familiecamping. Kjempefin plass med kort vei til sjøen og genialt for unger. Ingen kiosk men mye å gjøre:o) Trenger ikke lange kjoler der selv om det drikkes boblevann og høres opera...
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2008 Har du vært inne i stua her mens jeg indignert reagerte på slipset?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Oh! Der hadde fanten og foreldrene camping før gitt! hehehe! Det hørtes deilig ut, så vi kan godt komme på opera og sjæmpis som giske sikkert ville sagt! haha!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 haha..jeg er som flua på veggen vettu!
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2008 i know.. Tror fanten fortalte det:o) 1. Mai slenger jeg opp forteltet og er klar for besøk....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 hehe, han og skravlinga si da døøøøøh! jeg kan sjekke litt når det passer for oss, og er det med barn? Har ikke vi jenter på samme alder om trent da.
Den lille prinsesse Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Hehe! Nå er jo ikke kulturministeren en del av fiffen, selvom han liker å tro det selv...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 vel fiffen eller ikke, så hadde jo feks kjæresten fulgt invitasjonen sin dresskode da om vi mot formodning skulle vært invitert dit! hehe.
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. april 2008 Vi snakket litt begge to ja:o) Med barn, en solskinnsdag, båttur og vin! Trenger ikke å være 1. mai for da skal alt settes i stand... Men det hadde vært utrolig hyggelig:o) (Flisa blir 4 i juli)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 Lille ble 4 i dag!!!! Ja, det blir nok ikke 1 mai nej. Vi finner en dag og lufter ideen for dere. En av oss får være edru da så vi kan kjøre hjem. hehe. ;D
Dronningen! Skrevet 12. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. april 2008 Åh, gratulerer til Lille! Sender deg nr mitt jeg:o) Så har du det i tilfelle dere er i nærområdet etter 1. Mai... Glær mæ)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå