Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Har en urolig baby på kvelden fra 7-8 tia... Kanskje jeg skal prøve å legge henne tidligere?? Når legger dere babyen på 4 uker??
Brenda med 2 ute Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Sikkert sulten, amm i vei. De blir mette tilslutt, men det tar sin lille tid. Skjønner at du vil ha kvelden tilbake, men babyen har sin egen rytme i starte, etterhvert følger den din rytme... Vi har altid tatt stellet til kl 19 hver kveld siden hun blev født, første tiden sovnet hun 0030 så blev det 2300 så blev det 2200 tilslutt havnet vi på kl 1900. Sov ikke like lenge om morningen etc. Passet på at det ikke var noe dupper etter kl 1600 osv. Nå vet hun at når grøten er spist og pysjen er på da er det natta, ferdig med det. Nå er hun 8 måneder, hun begynte og legge seg rundt 2000 når hun var 4 måneder... Lykke il, hang in there
Audacious Angel Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Om du ammer er nok grunnen til urolig baby at hun er sulten. På kvelden er det mindre melk og en 4 uker gammel baby vil nok hels bare henge i puppen fra og til frem til du går og legger deg. Det positive med det er at hun kanskje får i seg nok til å sove en god stund. Jeg har hatt en liten seng/vugge på stua når mine har vært så små og så tatt de med meg når jeg legger meg selv. Da har de sovet i egen seng ved siden av min. Ingen av mine har sovet alene på kvelden før de var rundt 4 mnd.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 hun får mme, ammer ikje.... Å hun er ikje sulten, for er som regel etter hun har spist hun er urolig....
Audacious Angel Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Har hun litt problemer med magen? Her hjelper det med bæring ( i sjal) men jeg vet jo ikke om du liker det. Jeg tror at noe av grunnen til at det har hjulpet ved mage besvær er varmen han får fra meg, men det vet jeg jo ikke sikkert da. Han er også veldig kosete og bæringen gjør han veldig trygg.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Min også var sånn, nå er han 10 uker idag Det jeg gjorde, var å gi han litt mindre mme, for når han spiste alt han ville, så ble han tung og urolig, noe som førte til nada søvn ;p Så synger jeg litt for han til han sovner
tittentei... Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 min gutt på 6mnd har begynt og legge seg mellom 8-9 på kvelden.I begynnelsen la gutten min seg når vi la oss.Ca 12 tiden på kvelden.I di første ukene variere klokka.Du kan la henne sove ofte som mulig,men synes det var tidlig og legge henne for kvelden så tidlig! Bare min mening! gjør det du føler for.Første ukene har man ikke rytme.Min gutt sov mye,mange lurer hele dagen,kvelden.Gav mme på natta når han var tørst.Da hadde jeg det mørkt på rommet,gav flaske og la han igjen. når min gutt var 4-5 uker,så sov han hele natten.våkner noen ganger og er tørst.Det kan ta en stund før du har rytme.Min begynte ca 5mnd gammel og legge seg tidlig på kvelden.ca 8 tiden på kvelden.Men la henne sove så mye hun vil.Du må nåkk gjør regne med at hun våkner 10-11-12-1 på natta.Er sånn i begynnelsen:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 jenta vår er 3 uker, og hun blir også urolig i 7-8tiden på kvelden. Da henger hun omtrent i puppen hele kvelden. Da sovner hun ordentlig rundt 23-24 om kvelden. Sovner til puppen hele tiden, men våkner med en gang vi legger henne ned. Fordelen med dette hos oss er at hun sover "hele" natten - dvs. våkner så vidt hver andre time for litt pupp uten skriking, og sovner kjempe fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå