Noah's mamma med spire Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 endeli i kveld klarte jeg å få gutten til å sovne uten å puppe han i søvn. Jeg kan jo egentli takk meg selv for at det er blitt sånn men i en alder av snart 5 mnd har han fått lov til å sovne med puppen ti nå. Men dette er slitsomt, det er jo bare jeg sm kan legge han jo. Å i det siste har han spist og ikke sovnet selv om han er trøtt... Da blir det jo en maktkamp mellom mor og sønn da... Det er slitsomt det, ender med at han har roet seg og jeg har dyttet puppen inn og han har sovnet. MEN i kveld fant jeg ut at NEI nå får det vare nok, la han og han begynte å skrike, så jeg gikk inn til han hvert 5 min og roet han ned(sang litt, skrøk han på kinnet, holdt han i hånda) og gikk ut igjen og sånn holdt vi på i ca 30 min.. Men mamma vant til slutt!!!! KJempe stolt av meg selv, men det var ikke mye morro når det sto på... Grusomt å høre han skrike å være så hysterisk:-( Men håper det går bare bedre å bedre etterhvert... Måtte bare få det ut.....
shimonie Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 ønsker deg lykke til videre! ikke gi deg, det går nok bra se=)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Så bra! Ikke lett å endre vaner/ uvaner, så bare stå på. Om det blir vanskelig å høre på skrikingen får du "trøste" deg med at det hadde blitt enda værre om du må ta den kampen senere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå