Gå til innhold

Smertefulle spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i sofaen og stønner. Lillegutt roterer rundt der inne, magen står som et trommeskinn og han presser sånn på nedover at jeg nesten forventer å se en kroppsdel stikke ut av skjeden snart. Herregud, så vondt det gjør!! Det er skikkelig intenst og det kjenner virkelig ut som at han borrer seg nedover. Har termin om en uke, hodet har vært festet lenge, så jeg skjønner ikke helt hva han holder på med gitt:-)

Andre som synes sparkene/babyen bevegelser er vonde nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner også en del vondt spark. Både ned i skjeden og opp mot ribbeina. I går kveld kjentes det ut som om han brakk ribbeina mine, hehe. Har litt over fem uker igjen, og håper at det ikke blir sånn hver dag! Men deilig å kjenne liv. Har morkaken foran og ikke kjent så mye i løpet av svangerskapet.

Skrevet

Hei. hadde det sånn i natt. Gjorde fryktelig vondt i noen timer. og ja.. det kjentes ut som om en kroppsdel var på vei ut av skjeden. måtte ned å kjenne etter for at dette kunne jo ikke være sant.. Herregud så rart det føltes ut.. Lurer på hva babyen drev med inni der.. Godt det er liv da=)

Skrevet

Måtte nesten le litt når jeg leste innlegget ditt:-)). Har selv termin 19 April. Du skriver akkurat som det skulle vært meg selv. Er trjedjegangs fødende og hodet til lillegutt festet seg i uke 33-34 og har siden til tider kjent den borringen som du snakker om:-). Ikke hver dag men noen ganger så intenst at tårene spretter ut og det er helt jævlig. Lurer på om det er mulig å gjennomføre en fødsel med slike smerter. Men men det går vel bra tenker jeg:-). Du sliter vel kanskje med bekkenløsning du og for det hjelper ikke akkurat på smertene.

Lykke til med fødsel. Håper både din og min starter snart:-))

Skrevet

Joda, her er det bekkenløsning for alle penga:-) Så man kan si at området fra hoftene og ned får trimmet seg hehe:-). Jeg gruer meg litt for fødselen når han "borrer" som verst - da tenker jeg at dette jo egentlig bare er smådrops i forhold til hvilke tyoe smerter som skal komme under fødselen! Uff a meg...:-)

Lykke til til alle dere også! Ikke lenge igjen nå... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...