Gå til innhold

Disney land paris!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst dit. Noen som kan komme med tips til hvordan vi rekker over mest mulig,hva vi bør få med oss og hva som ikke er så gøy?

mikke,askepot er store i huset her da..prinsesse alder..men må være noe for far også;) går det mye penger inne i parken? hvordan er prisene på mat,mange fristelser til barna som er kjeempe dyre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen har vært der, uten barn vel og merke.

Vi var der i slutten av april, altså utenom sesongen. Man rusler rundt på det man vil, ikke noe arrangert opplegg i alle områder/ hus. Egentlig mye suvenier-butikker i snehvits hus, askepott osv.

En serverdighetspark!

Syntes som voksen at det ikke var såååå geofrafisk stort, så med et kart man får i inngangspartiet, får man en grei oversikt. Stilig med dette flotte eventyrslottet i i enden av hovedgata. Mer berg og dalbaner lenger vekke.

Som sagt, var der ikke i høysesong; sikkert mer opplegg med mikke og donald som sprader rundt. (det jeg innbillte meg fra hva jeg har sett på tv fra USA)

Gøy å ha vært der!

Skrevet

Vi var der for to år siden med gutt på 3 år. Bodde fem dager i parken og fikk med oss det meste kan du si.. Vi kommer nok ikke til å dra tilbake dit.

Disneyland er en park med MYE flott å SE på..men ikke særlig mye kjekt å gjøre. Det var KØ KØ KØ over alt. Sto en time i kø for at småen skulle få kjøre karusell.. Sikkert kjekkere for barn på 10 år +.

I tillegg var alt bygget opp omkring salg av disney-ting. Butikker over alt! og veldig lite spennende å gjøre. Det var feks. kun en lekeplass på hele parken. (eller var det to?) og jeg synes generelt at parken var dårlig lagt opp til barn (!). Vi var i legoland rett etterpå og var utrolig mye mer imponert over hvordan de der hadde tilrettelagt for mindre barn...men som sagt for litt større barn er det sikkert greit. (hvis du tåler kø..)

Parken er ikke så veldig stor, så du rekker godt over det meste i løpet av en dag. (kanskje ikke Universal i tillegg samme dag) .. i allefall så lenge du velger å ikke stå i kø på alle attraksjoner. ;)

Det gikk også veldig mye penger i parken. Vi bodde jo i parken og det var ingen supermarked i nærheten, så alt drikke og snacks måtte kjøpes inne i parken i div. boder. 1,50 euro for en liten flaske vann.. og det var 40 grader da vi var der...så det gikk en del vann.

Men for all del.. det er flott park med veldig mye fint å se på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...