Gå til innhold

Hvor ofte er dere ute med barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg skulle hatt henne mer ute, men tiden strekker ikke alltid til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før barnehagen ble det en trilletur hver dag. De er flinkere i barnehagen enn jeg var:-)

I barnehagen er de ute to ganger hver dag og hun sover ute i vogn der.

Skrevet

Vi er ute nesten hele tiden - uansett vær og vind. Bruker gå ut i 9 - halv ti tiden og er da ute til sene ettermiddagen. Er selvfølgelig inne for å spise innimellom da. Tulla sover alltid ute også:)

Skrevet

Vi er ute i ca 2 timer på formiddagen (mye kjekkere nå som han har begynt å gå litt). Og så triller vi tur på ettermiddagen.

Han syns det er kjempeartig å være ute!

Skrevet

Gutten vår er ett skikkelig ute-menneske.Er klar for å gå ut med en gang han står opp han. Og er aldri godt nok uansett hvor lenge vi er ute..hyyylskriker når vi må inn igjen..

Han går i bhg 3dager i uken. Da er de ute fra rundt 1 til stengetid som er halv 5. Så er det hjem å spise middag, så går vi ut igjen i halv6 tiden og er ute til halv7-7...

Når han er hjemme går vi ut i 9 tiden. Er ute til 11, inn å spise lunch og sove. Så utigjen i 2 tiden, ute til halv4, inn å lage middag, spise middag, så utigjen rundt 5 og er ute til halv7-7... Så er ute hele tiden så og si..

Skrevet

Jeg er hjemme med begge guttene mine og tenker vi er ute ca 6 - 8 timer hver dag, men saa er det alltid fint her da :)

Skrevet

I barnehagen er han ute noen timer hver dag, men hjemme strekker ikke alltid tiden til. Vi er nok ute i en time ca. hver dag dersom vi leker ute. Triller vi tur er vi ute i ca. 2 timer.

Skrevet

Mye, nå når han har begynt i barnehagen så er han jo mye ute der + sover ute og er været ok tar vi han ut en liten tur på ettermiddagen også

Skrevet

Da kan jeg gi deg god samvittighet. Min er ikke ute hos dagmamma nå på vinteren, men sover ute. Hjemme er vi aknskje ute noen timer i helgen hvis været er bra, og kanskje en halv time etter jobb hvis ok vær

Skrevet

På ukedagene er vi bare ute på sen ettermiddag hvis det er strålende vær. Hele familien er hjemme tidligst kl 17, så tidsskjemaet med å få laget og spist middag osv er temmelig stramt til tider. Men i helgene prøver vi å få vært mye ute ihvertfall, ca 2-3 timer minimum. Blir vel mer når sommeren kommer skikkelig igang :) I barnehagen er de ute hver dag, med mindre det er nærmest storm, hagl eller veldig glatt på bakken for de små. Hun sover ute i vogna si i barnehagen, men inne i senga si i helgene. Hun har begynt å være skikkelig ivrig på å gå ut nå, enda mer enn før, så det blir vel mer og mer frisk luft fremover på oss alle tenker jeg ;)

Skrevet

Er ute med de hver dag, ikke alltid så lenger, hvis det er dårlig vær 30min bare, men må ut en liten tur. Jeg har to små som blir rastløse av å leke inne, så da blir det en del ut og finne på noe morsomt ute.

Skrevet

1-2 ganger hver dag. ca 3 timer tilsammen. gleder meg til sol og sommer, da blir alt så mye enklere, bare på med skoene, det skal bli herlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...