Gå til innhold

barn 17 måneder lånes ut til hvem som helst :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle få sove i natt, pappaen min lovte det. for småen har vært syk hele uka og har ikke sovet noen ting om trent og vært mye sutrette.

å jeg er helt mongo sombi.

men så kommer broren min og lurte på om de kunne passe hans 2. å 3 barn blir jo litt volsomt.

er skuffa. småen sovna for 15 min siden og jeg venter bare på at han skal vokne igjen, for det har han gjort hele uka.

noen som vil låne han så mamma kan få sove bitte litte granne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, send han hit. Jenta mi på straks 17 mnd hadde blitt kjempeglad :-)

Skrevet

uff stakkers deg:( hadde det ikke vært for at jeg selv har en vanskelig unge her i kveld, så kunne jeg lånt han jeg:)

Skrevet

kult :-) kan han komme med en gang?

jeg sender han med smartpost :-)

Skrevet

om vi begge har barn kan vi slå oss sammen og sove på skift ;)

Skrevet

Bare å sende han hit :D

Skjønne det den som kan, men jeg får bare ikke nok av barn jeg :) Har gjerne både en og to på overnatting, i tillegg til mine egne to på 3 og 4.

Var det ikke litt dårlig gjort av faren din å si ja til å passe broren din sine forresten? Hadde han ikke lovet deg?

Skrevet

den er jeg med på, hehe:) men regener med at min sovner nå. så da kan jo du bare sende din over:) her er det nemmlig min egen feil at han ikke har villet sovet i kveld. for *slemme* mamma har glemt å ha malt i melken 2 kvelder på rad. så mini har hard mage.. men nå har han fått seg en god flaske med melk og malt sååå.... *håpe, håpe*

Skrevet

Han kan komme nå om han vil :-) Jenta mi sover, så er helt ledig.

Skrevet

blir altid litt fasinert over mennesker som ikke får nok av barn. *beundre beundre* sånn vil jeg også være

jo det var dårlig gjort, men jeg er jo jente og skal takle alt og han er gutt og da er det jo unatulig og syn på bror osv.

de sa ikke det, men det ligger veldig i kortene.

men de får styre på. gidder ikke og tvinge småen på han heller.

Skrevet

skal krysse fingrene for deg jeg soleie... :-) det ordner seg nok :-)

Skrevet

ja satser på det. jeg er faktisk helt avhengig av nattesøvnen for å klare å fungere.. og kjæresten min jobber sånn 4 på 4 av. så jeg er jo masse alene. all ære til de som klarer å være alene mor og faktisk fungere:):)

krysser fingrene for deg oxo, og håper den lille pluttselig blir kjempe flink og sover hele natten:)

Skrevet

fungere har jeg aldri påstått at jeg gjør... hehe..

jeg syns egentlig at det er mer fasinerende at folk klarer og holde sammen, når det rod og fred i huset syns jeg i grunn det bare er digg med rod og hater og få besøk, å en klem kan folk bare glemme og få... så fatter ikke hvordan par holder sammen.... hehe

jeg er heldigvis vant til lite søvn, holder med 6 timer, men det blir det ikke så ofte... i hvertfall ikke sammenhengenede.

kansje vi skal gi de sovermedisin? :P

Skrevet

Hehe, syns bare det er så koselig med unger, de gjør meg glad rett og slett :) Skulle jo tro jeg var sliten etter en helg med 4 unger alene f.eks, men det er da jeg føler meg mest opplagt, er tydeligvis der jeg henter energi!

MEN er da godt vi ikke er like alle mann, da hadde vi overbefolket verden (mer enn vi alt gjør) og kranglet om å sitte barnevakt for hverandre, hehe ;P

Hehe, ja vi jenter klarer jo ALT!! Er det ikke det vi liker å tro selv også?! Hihi...

Er jo ikke noe å henge seg opp i nei, ville bare se om jeg hadde forstått deg riktig ;)

Sover tassen enda da?

Skrevet

ja selvsakt er det godt at ikke alle er like, men den energi delen kan jeg gått få litt av... hehe

han sover heldigvis. *håper det varer*

føler meg mye bedre nå, nå har jeg fått noen minutter for meg selv :-)

Skrevet

Heh, ja, det er ikke så mye energi her til vanlig altså, bare så det er sagt ;)

Ja godt med litt tid for seg selv, har innarbeidet "strenge" leggerutiner for mine to....men gå å legg deg litt du også nå da, nå som han sover!

Skrevet

jeg får ikke sove nå, ikke før han har voknet og sovnet igjen. for jeg vet han vokner snart... hehe... husker når han var mindre da lå jeg og skal i sengen for jeg turte ikke sove i angst for og bli vekt... hehe

det er mye bedre nå da :-)

vedder på at han våkner 12.

kansje du burde vurdere og jobbe i barnehage? hehe

Skrevet

Uffda, får håpe han våkner snart da, så du kan sove litt ;) (det var en merkelig setning)

Du er ikke så dum du, hehe, har tenkt til å gjøre akkurat det...skal utdanne meg til førskolelærer :)

Jeg er forøvrig godt kjent i bhg til ungene, kjenner navnet på barna på de andre avd og alt, hehe, må le litt av meg selv, de som jobber der må jo lure på hvorfor i all verden jeg er der så mye :P

Skrevet

Send ham til Haugesund!

Trenger faktisk selskap.Jenta mi har sovet siden 20,30 og her er konsert med d.d.e,smokie og vassandgutane i nabolaget og jeg skulle ønske jeg var der.Men her sitter jeg alene.Skal ha selskap her i morgen,så da kan han få frukt og grønnsaker.Han får vel ikke komme om jeg sier jeg serverer kake?

Skrevet

hehe og jeg kan ikke navna på de som jobber i bh til småen en gang...

jeg tror vi er motpoler.

kansje vi hadde blitt gode venner, siden vi kan veie opp for værandre.

liker du tall?

Skrevet

hehe, min trenger egentlig ikke det da. jeg har faktisk ikke lov å klage heller jeg *skammer seg* vanligvis ( når ikke slemme mamma har glemt malt) så legger han seg syv og så sover vi til mellom åtte og ni om morningen. må gi smukken noen ganger om natten inimellom, men ellers ikke noe mer. og mini er ikke mer enn snart 4 mnd. så jeg er vel en av de heldige:) min kjære sier at han ikke tørr få flere barn for han vedder på at de ikke kommer til å være like snille.. hehe

Skrevet

Hehe, morsomt! At vi er SÅ motpoler mener jeg ;)

Jeg liker definitivt IKKE tall!!

Skrevet

haha det med at du ikke likte tall det hadde jeg på følelsen :-)

er det noe mer da? som er typisk deg? (dette er morro)

Skrevet

føler du at jeg er en nasi mamma som nekter småen kaka i hytt og gevær?

(i dag tidlig kom han og ville kjøpe is av meg for de 6 kr han hadde funnet på gulvet... hehe)

ikke nasimamma her, men frukt og grønnsaker er fine ting, det er digg. det er kake også :-) *olebrom*

det er mange som vil ha småen :-)

Skrevet

Hmmm, ALTFOR snill, kanskje litt dumsnill, ELSKER å synge, gjør det til stort sett alt av musikk... VELDIG organisert, sånn type brettekanter og fargekoding i klesskapet. Sorterte til og med tallerkene til ungene (plast i forskjellige farger fra IKEA) etter farge, helt til de begynte dra ut fra midt inni bunken, da gav jeg opp :P

Var vanskelig å komme på typiske meg ting, sånt jeg må spørre andre om det, vet det jo ikke selv :P

Skrevet

Vet det ikke var til meg, men mnååå, kjøpe is av mammaen sin da, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...